Indicatie aantallen Colorstorms
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@bjmeengs : deze staat al een tijdje te koop:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 7-216-7419
Bieden maar!
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 7-216-7419
Bieden maar!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Nee, dat is ook niet te achterhalen omdat Audi daar geen aparte registratie van heeft bijgehouden en het aantal geimporteerde CS'sen ook niet bekend is.
Kwestie van goed om je heen kijken en ervoor zorgen dat elke A2 rijder lid wordt van de club! <span>
</span>
Kwestie van goed om je heen kijken en ervoor zorgen dat elke A2 rijder lid wordt van de club! <span>

- bjmeengs
- Audi A2 clublid
Goed om me heen kijken doe ik zeker. Het is een prettig virus. En ja, ik stimuleer zeker ook mensen voor het forum.
En daarnaast is het ook nog eens een leuk forum om regelmatig op te kijken en te sparren.
Jij ook alvast een goede jaarwisseling gewenst.
En daarnaast is het ook nog eens een leuk forum om regelmatig op te kijken en te sparren.
Jij ook alvast een goede jaarwisseling gewenst.
- HansJan
- Moderator
Ik zie een overeenkomst tussen de blauwe colour.storms en hun eigenaren: @<b>K</b>oos, <span class="vanilla-mention-@">@<b>K</b>arel, @<b>k</b>oop9 ... <span><span class="vanilla-mention-:"><span>:mrgreen: </span></span></span></span>
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
<b>Oo ,wrijf het er maar in!
Bj meengs ik ben bang dat het een kwestie van geduld hebben wordt.
mocht je met die duitse colorstorm verder willen dan kan je bij ons wel even komen "testrijden" . Onze A2 is ook een
fsi en echte s- line. Dat is even wennen met de hardheid van het onderstel en met de versnellingen. Door een grotere differentieel reduktie zijn alle versnellingen nogal kort bij de fsi. Waarom dat zo is, geen idee want de motor kan makkelijk een wat grotere overbreng verhouding aan.
Heb je die colorstorm in Tervuren gezien op mobile?
En mocht je die zwitserse wat vinden dan zou ik zeker eerst Jan Eenink raadplegen voor de import heffingen want dat ligt anders als een duitse import.
Succes!
</b><b></b><b></b><b>
</b><b></b><b>
</b>
Bj meengs ik ben bang dat het een kwestie van geduld hebben wordt.
mocht je met die duitse colorstorm verder willen dan kan je bij ons wel even komen "testrijden" . Onze A2 is ook een
fsi en echte s- line. Dat is even wennen met de hardheid van het onderstel en met de versnellingen. Door een grotere differentieel reduktie zijn alle versnellingen nogal kort bij de fsi. Waarom dat zo is, geen idee want de motor kan makkelijk een wat grotere overbreng verhouding aan.
Heb je die colorstorm in Tervuren gezien op mobile?
En mocht je die zwitserse wat vinden dan zou ik zeker eerst Jan Eenink raadplegen voor de import heffingen want dat ligt anders als een duitse import.
Succes!
</b><b></b><b></b><b>
</b><b></b><b>
</b>
- HansJan
- Moderator
Vooruit, ook @Meeuwis hoort thuis in het rijtje. Van de laatste hebben we echter nog geen plaatjes gezien. Dat moet ook een mooie en complete zijn.