Indicatie aantallen Colorstorms
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hoi Jaapje. Dank voor je aanbod en tips. Zowel de Duitse als de Zwitserse Colourstorm zullen hem niet worden.
Ben samen met Jan naar een blauwe Colourstorm aan het zoeken. Geduld heb ik wel. Rijdt nu ook een prachtige Kobaltblauwe Audi A2.
Ook jou wens ik een goede jaarwisseling.
Ben samen met Jan naar een blauwe Colourstorm aan het zoeken. Geduld heb ik wel. Rijdt nu ook een prachtige Kobaltblauwe Audi A2.
Ook jou wens ik een goede jaarwisseling.
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
Ik wist dat die Blauwe Colourstorm van jou was Koos. Je had een link toegevoegd bij Amber die toen in onderhandeling was bij Jan voor de rode.
Vindt die blauwe van jou ook prachtig.
-
Klopt id, die van mij is echt in top staat verkerende, ben er erg blij mee moet ik zeggenbjmeengs schreef:
Ik wist dat die Blauwe Colourstorm van jou was Koos. Je had een link toegevoegd bij Amber die toen in onderhandeling was bij Jan voor de rode.

- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Beste Amber;Amber35 schreef:
Ik ben een trotse eigenaar van de Misanrode Colourstorm. Ook gekocht bij Jan en ben er dolgelukkig mee. Ik heb de gele ook zien staan. Ik heb haar Red Ruby genoemd en ze straalt me iedere keer tegemoet als ik er op af loop. Ik vind het steeds leuker. Hoe bevalt jouw gele?
Ik ben er echt heel blij mee! Ik zit nu in de fase ( iedereen zal dat wel herkennen) dat ik de auto aan het ontdekken ben. De extra's die er op zitten ( Audi Concert met 8 speakers, CD-wisselaar, stoelverwarming) De manier waarop hij rijd ten opzichte van de vorige. Ook de kleur is echt fantastisch! Ik krijg er alleen maar positieve reacties op.
Alleen jammer dat deze geen cruise control heeft, dat had mijn vorige wel. Als je dat gewend bent, mis je het wel een beetje. Maar ik had mij vooraf al voorgenomen om dit er in te laten bouwen eerdaags. Ook ben ik nog op zoek naar thuiskomertje, met het oog op de komende autovakanties komend jaar. Heeft iemand die nog liggen? Daarbij zoek ik een set LM velgen om winterbanden op te monteren. De typische A2 velgen zoals de blauwe CS heeft op de foto die bjmeensgs plaatste.
Jouw ervaring dat je de auto steeds meer gaat waarderen is zeer herkenbaar!
Fijne jaarwisseling iedereen.
PS. Ik ben benieuwd naar de op handen zijnde meeting komend jaar!
Krijg nou wat: de colorstorm van koop9 staat te koop:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/aud ... ousPage=lr
Kan niet missen, Zandvoort, voornaam, blauwe cs..
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/aud ... ousPage=lr
Kan niet missen, Zandvoort, voornaam, blauwe cs..
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
Inderdaad een complete Blauwe Colourstorm. Zelf zoek ik een benzine uitvoering, maar toch leuk dat je deze reactie op het forum plaatst. Had al wel begrepen dat Koop9 iemand was die een blauwe Colourstorm zou hebben. Op de foto staat ook nog een andere blauwe Colourstorm.
- HansJan
- Moderator
@Jeroen1.2 klopt, koop9 heeft zijn A2 verruild voor een Up. De andere blauwe op de foto is vermoedelijk van @karel. Daar heeft koop9 heel wat tijd ingestoken. Laat de toelichting op de verkoop graag aan @koop9 over.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
En zo hebben we er al 4 gespot op het forum, ook @AndersDB heeft een blauwe CS 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16