DED@2 schreef: ↑07 feb 2018, 17:07
- Zwarte velgen met zomer banden
- Cruisecontrol
- Telefoonaansluiting
- Led verlichting
- Stuurbekrachtiging
- Mistlampen
- Chiptuning
Mooi lijstje

. Ik zie geen zaken die onmogelijk zijn. Hier op het forum zijn diverse leden actief die je hierbij kunnen helpen. Misschien tip om op budget velgen te pompen is ze te plastidippen. Behoud van lichtgewicht velgen en nieuwe optiek . Carkit origineel A2 is lastig, maar niet onmogelijk in te bouwen. Daarnaast kostbaar. Een Audi bury oplossing kan ik je hierbij aanbevelen. Ga eens langs bij de A2 dokter in Waalwijk of bel hem op om de opties voor cruisecontrol en chiptuning te bekijken. Wat ik mis is de claxon upgrade , die kan ik je van harte aanbevelen. Standaard zit er een kleine claxon op die bijna niemand hoort.
Veel succes en veilige kms gewenst en ik hoop hem eens in het echt te bewonderen. Mvg Duncan
Hallo Duncan,
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Claxon heb ik zelf nog niet aan gedacht, ga ik eens testen hoe hij klikt. Nog niet gebruik overigens. Telefoonaansluiting hoeft ook niet echt origineel te zijn, als het maar functioneel is. Dus een bury oplossing zal ik zeker bekijken. Is dit lastig in te bouwen of meer de goeie connectoren in de radio steken? En welke is een aanrader? Cc en chiptunen is mogelijk volgens Jan Eenink in Vorden waar ik hem ook gekocht heb. En de velgen, ja ik vind de magnesium velgen een beetje.....saai. Daarom dacht ik om lm te doen, iets zwaarder dan de standaard maar wel stukken mooier.
Heb wel vorige week een startprobleem.... Hij start, als ik de rem los laat valt hij uit. Remschakelaar is het niet. Kunnen het nog niet 1 2 3 vinden het probleem
Groetjes Chris