Voorstellen: bjmeengs
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Sommige kennen mij wel van het forum, maar dan met een kobaltblauwe Audi A2. Een van mijn wensen was een blauwe Audi A2 Colourstorm . Na enige tijd zoeken is het gelukt. Een origineel Nederlandse sprintblauwe pareleffect Colourstorm met zwart interieur. Dus niet met de optie van het blauwe in het interieur. Uitgevoerd met de matzwarte elementen zoals hij geleverd is. Daarnaast is hij voorzien van S-line velgen. Staat hem mooi en krijgt daardoor een stoer uiterlijk . De velgen moeten op termijn worden aangepakt. Verder wil ik hem nog voorzien van een dubbele bodem.
Moet nog even uitzoeken hoe ik een paar foto's kan plaatsen.
- HansJan
- Moderator
@bjmeengs je hebt een PB.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Bert-Jan;bjmeengs schreef: ↑23 feb 2018, 19:45Sommige kennen mij wel van het forum, maar dan met een kobaltblauwe Audi A2. Een van mijn wensen was een blauwe Audi A2 Colourstorm . Na enige tijd zoeken is het gelukt. Een origineel Nederlandse sprintblauwe pareleffect Colourstorm met zwart interieur. Dus niet met de optie van het blauwe in het interieur. Uitgevoerd met de matzwarte elementen zoals hij geleverd is. Daarnaast is hij voorzien van S-line velgen. Staat hem mooi en krijgt daardoor een stoer uiterlijk . De velgen moeten op termijn worden aangepakt. Verder wil ik hem nog voorzien van een dubbele bodem.
Leuk dat het zover is! Op je profielfoto ziet je auto er al veelbelovend uit met de S-line velgen. Ik ben benieuwd naar je foto's!
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Leuk!
Ik heb een en ander aan berichten losgekoppeld om het overzicht te bewaren
Foto's kun je plaatsen door op het knopje "bijlagen" te klikken onderaan het tekstvak als je een nieuw bericht wilt posten. Dan kun je daar je afbeeldingen toevoegen.
Ik heb een en ander aan berichten losgekoppeld om het overzicht te bewaren

- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Gefeliciteerd bj,
Is het uiteindelijk toch gelukt!
Krigen we nog wat detailopname's te zien?
Ik heb 'mvorige week zien staan maar niet zo opgelet, hele brede bandjes ?
In ieder geval veel km zonder problemen toegewenst !
Is het uiteindelijk toch gelukt!
Krigen we nog wat detailopname's te zien?
Ik heb 'mvorige week zien staan maar niet zo opgelet, hele brede bandjes ?
In ieder geval veel km zonder problemen toegewenst !
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
Dank je wel Jaapje. Hij is idd prachtig geworden. Hij rijdt sportief op deze banden, maar ik ga nog wel voor een maatje kleiner. Verder moeten de velgen onder handen worden genomen. Je moet ook wat te wensen overhouden.
De foto’s ben ik nog mee bezig.
De foto’s ben ik nog mee bezig.
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Mooie kleur inderdaad
. En een originele Nederlands geleverde is best uniek. Heb je ook foto’s van het interieur? Zijn er nog wensen op je lijstje of houdt je hem helemaal origineel?