Een fantastische meeting-dag
[quote="Marc"]
Jammergenoeg kon ik er niet bij zijn ivm vakantie, maar ik kijk nu al uit naar de volgende keer dat dit weer georganiseerd wordt.
Fantastisch!!
Gr. Marc[/quote]
Daarom stel ik voor de volgende meeting eind mei of de eerste week van juni of vanaf eind augustus begin september (is meestal beter weer) te doen.
Sjors
Jammergenoeg kon ik er niet bij zijn ivm vakantie, maar ik kijk nu al uit naar de volgende keer dat dit weer georganiseerd wordt.
Fantastisch!!

Gr. Marc[/quote]
Daarom stel ik voor de volgende meeting eind mei of de eerste week van juni of vanaf eind augustus begin september (is meestal beter weer) te doen.
Sjors
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="j.hoeben1"][quote="Marc"]
Fantastisch!!
Gr. Marc[/quote]
Sjors[/quote]
Ik wil het gewoon laten bij wat het nu is, was de vorige maand de 3e zaterdag van de maand Juni, er zijn altijd personen die niet kunnen. Belangrijk is de datum nu vast te leggen zodat iemand die daadwerkelijk geinteresseerd is in deelname, hier rekening mee kan houden. Het weer was toch prima ??
Fantastisch!!

Gr. Marc[/quote]
Sjors[/quote]
Ik wil het gewoon laten bij wat het nu is, was de vorige maand de 3e zaterdag van de maand Juni, er zijn altijd personen die niet kunnen. Belangrijk is de datum nu vast te leggen zodat iemand die daadwerkelijk geinteresseerd is in deelname, hier rekening mee kan houden. Het weer was toch prima ??
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Ik zie dat alle foto,s niet meer te zien zien, ivm overgang naar nieuw forum opzet. ik heb er nog een paar van destijds. Wie van toen, heeft de A2 nog ? ?
- Bijlagen
-
- motorkappen.jpg (84.44 KiB) 4509 keer bekeken
-
- grens.jpg (141.12 KiB) 4510 keer bekeken
-
- markt.jpg (95.93 KiB) 4516 keer bekeken
-
- audi A2 meeting Reuver 2.MOV
- (6.57 MiB) 162 keer gedownload
-
- a7.jpg (339.89 KiB) 4516 keer bekeken
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hoi @chipsoer , de foto's zijn bij de eerdere conversie van phpBB naar Vanilla ook al verloren gegaan.
Zie: http://archief.audi-a2.nl/index.php?p=/ ... ing-dag/p1
We kunnen het beeldmateriaal wat er nog wel is overzetten en koppelen. Of heeft @Spinazie nog een idee?
Zie: http://archief.audi-a2.nl/index.php?p=/ ... ing-dag/p1
We kunnen het beeldmateriaal wat er nog wel is overzetten en koppelen. Of heeft @Spinazie nog een idee?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Spinazie
- Audi A2 clublid
Helaas zijn veel foto's toen op een externe server geplaatst (Imageshack) die nu niet meer beschikbaar is. Daarnaast zijn ook foto's corrupt geraakt tijdens de migratie naar Vanilla, helaas zijn hier geen backups van. Als iemand de foto's nog beschikbaar heeft kan ik ze wel weer opnieuw plaatsen, dit keer op onze eigen server. Dat geldt overigens ook voor andere topics natuurlijk.
En verder: toffe foto's!
En verder: toffe foto's!
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Is er al iets bekend over een meeting in 2018???
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
@kobus1978 working on it ... 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
@iKnijff Zie de grote oranje balk boven elke pagina!