Misschien moeten we in UK zoeken naar een A2 die links is gestuurd..
Terug, ditmaal voor 't echie
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Wow, in één keer een overvloed aan auto's! Zelfs met het stuur aan de andere kant, haha. Dank allemaal voor het insturen.
Heb Jan gevraagd onderzoek te doen naar deze A2. We zijn ervan op de hoogte dat hij rechtsvoor wat schade heeft.
Heb Jan gevraagd onderzoek te doen naar deze A2. We zijn ervan op de hoogte dat hij rechtsvoor wat schade heeft.
Geen idee welke kosten er wat betreft import en bemiddeling bijkomen, maar komt het mooie exemplaar van Koos niet in de buurt?
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Alles bij elkaar verwacht ik voor minder dan 5K klaar te zijn, dus dan is het gat met de A2 van Koos best fors. Hoewel zijn auto een stuk netter is, heb ik dat bedrag nu niet over voor een auto. Ook is het inderdaad geen 1.6 en daar ben ik inmiddels wel naar op zoek (sorry Rolf).
Desalniettemin bedankt voor het meedenken. (y)
Ik heb geen idee of er met Koos nog te onderhandelen valt, wat ik wel weet is dat hij kosten nog moeite heeft bespaard om niet alleen optisch een hele mooie A2 neer te zetten, maar ook technisch. Het blijft een oude(re) auto, reparaties kunnen er altijd zijn, maar ik denk dat je redelijk goed zit.iKnijff schreef: ↑26 apr 2018, 17:48Alles bij elkaar verwacht ik voor minder dan 5K klaar te zijn, dus dan is het gat met de A2 van Koos best fors. Hoewel zijn auto een stuk netter is, heb ik dat bedrag nu niet over voor een auto. Ook is het inderdaad geen 1.6 en daar ben ik inmiddels wel naar op zoek (sorry Rolf).
Desalniettemin bedankt voor het meedenken. (y)
Verder is het vermogen van de FSI natuurlijk heerlijk, maar weet dat het ook een drama queen kan zijn. Een aantal ervaringsdeskundigen hier kunnen je daar alles over vertellen. De 1.4 is daarin wat eenvoudiger en minder gevoelig, echter ook niet foutloos (kans op kantelende zuigers en olieverbruik).
En wat betreft het meedenken, graag gedaan. Daarvoor is het ook een liefhebbersforum.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ah, de oude reportagewagen van ene Kim H. ook weer in de handel beland? 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16