Een beetje ruimte is er volgens mij wel, maar veel wil Jan niet toegeven. ^^ Die rode CS ga ik zeker ook even bekijken, maar omdat het geen 1.6 is denk ik dat m'n voorkeur uitgaat naar het andere exemplaar.jaapje schreef: ↑28 apr 2018, 07:19Hoi iKnijff,
Niet gelijk laten afschrikken hoor, onderhandelen moet kunnen.
Maar als je er toch bent, die rode colourstorrm vindt ik voor een nederlandse auto ook wel netjes en past iets beter in je budget denk ik
2 eigenaren voor je is ook niet verkeerd.
Succes in de snoepwinkel.
Terug, ditmaal voor 't echie
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het zal me benieuwen! 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- iKnijff
Even buurten in Vorden
Vanmiddag samen met Vera bij Jan op de koffie geweest. Leuk om hem, na al heel wat keren met hem gebeld en gemaild te hebben, in het echt te ontmoeten. Wat een aardige vent en het is mooi om te merken dat hij zo gepassioneerd en enthousiast is wat betreft de A2. Na een bakje koffie en een praatje was het tijd voor een proefrit. Wow, die 1.6 doet het 'm wel. Fijn ook dat je er zowel rustig als pittig mee kunt rijden. Mijn keuze voor de 1.6 werd absoluut bevestigd.
De auto reed heerlijk, maar verder was ik niet overtuigd. Moet eerlijk zeggen dat ik ook wel positief verrast werd door de CS's die er stonden. Zo'n vrolijk kleurtje i.c.m. dat zwart staat de A2 toch wel netjes en deed me glimlachen. Misschien toch maar kiezen voor een CS 1.6, hmm..
Na tweeënhalf uur was het weer tijd om te vertrekken. Een hoop wijzer geworden en er nu helemaal zeker van dat ik het importeren met een gerust hart aan Jan overlaat.
Tot zover.
Vanmiddag samen met Vera bij Jan op de koffie geweest. Leuk om hem, na al heel wat keren met hem gebeld en gemaild te hebben, in het echt te ontmoeten. Wat een aardige vent en het is mooi om te merken dat hij zo gepassioneerd en enthousiast is wat betreft de A2. Na een bakje koffie en een praatje was het tijd voor een proefrit. Wow, die 1.6 doet het 'm wel. Fijn ook dat je er zowel rustig als pittig mee kunt rijden. Mijn keuze voor de 1.6 werd absoluut bevestigd.
De auto reed heerlijk, maar verder was ik niet overtuigd. Moet eerlijk zeggen dat ik ook wel positief verrast werd door de CS's die er stonden. Zo'n vrolijk kleurtje i.c.m. dat zwart staat de A2 toch wel netjes en deed me glimlachen. Misschien toch maar kiezen voor een CS 1.6, hmm..
Na tweeënhalf uur was het weer tijd om te vertrekken. Een hoop wijzer geworden en er nu helemaal zeker van dat ik het importeren met een gerust hart aan Jan overlaat.
Tot zover.
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Zo weer een stapje verder, A2 virus had je al, nu ook ng een fsi - virus erbij
.
Alles even overdenken?
Ik wil nog wel even kwijt dat je voor de fsi niet al te veel stadswerk moet rijden dat is niet zijn sterkste kant.
Echt zuinig is hij wel op 80 km wegen en snelweg tot 120 km/ h , dan halen wij de 1:17 zonder moeite ( tot 3000 omw/ min is er een licht belaste modus beschikbaar)
En naar mijn idee moet je met een fsi die je gaat importeren niet helemaal aan het maximum van je budget zitten, iets overhouden voor wat achterstallig onderhoud zoals gasklep reinigen en hier en daar een sensor vervangen..
Succes.

Alles even overdenken?
Ik wil nog wel even kwijt dat je voor de fsi niet al te veel stadswerk moet rijden dat is niet zijn sterkste kant.
Echt zuinig is hij wel op 80 km wegen en snelweg tot 120 km/ h , dan halen wij de 1:17 zonder moeite ( tot 3000 omw/ min is er een licht belaste modus beschikbaar)
En naar mijn idee moet je met een fsi die je gaat importeren niet helemaal aan het maximum van je budget zitten, iets overhouden voor wat achterstallig onderhoud zoals gasklep reinigen en hier en daar een sensor vervangen..
Succes.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Redelijk uniek, relatief jong, mooie kmstand, erg compleet en ruim binnen het buget:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =261385228
Edit: en als je de witte kleur beu bent, trek je het folie er gewoon weer vanaf
Edit: en als je de witte kleur beu bent, trek je het folie er gewoon weer vanaf

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- iKnijff
Duncan stuurde me vanmiddag de link ook al. ^^HansJan schreef: ↑30 apr 2018, 20:19Redelijk uniek, relatief jong, mooie kmstand, erg compleet en ruim binnen het buget:
Edit: en als je de witte kleur beu bent, trek je het folie er gewoon weer vanaf![]()
Voorlopig hoop ik nog dat het deze wordt. Jan heeft vanmiddag contact gehad met de verkoper en zodoende weten we dat de auto er nog is. Hij heeft om aanvullende informatie gevraagd en als deze naar behoren is gaat hij op korte termijn naar Duitsland.
- iKnijff
Ah, nu je het zegt! Maar de strippen zijn wel aanwezig, ze zijn alleen niet zwart. Lijkt me dat dit relatief eenvoudig te fixen is, mocht ik dat storend vinden. Die wieldoppen vind ik overigens (vanaf foto's) niet lelijk.
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Volgens mij heeft iemand van het Duitse forum die al eens bekeken: https://a2-freun.de/forum/forums/topic/ ... ent-799937
Zit nog wat werk aan zo te zien.
Zit nog wat werk aan zo te zien.