Terug, ditmaal voor 't echie
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Dank iedereen voor de ondersteunende woorden, doet me goed! Ik heb de knoop doorgehakt en Jan gevraagd contact op te nemen met de verkoper. Vanzelfsprekend houd ik jullie op de hoogte van eventuele ontwikkelingen. Dit topic begint wel enigszins op een soap te lijken, haha.
- WHM
https://www.autoscout24.com/offers/audi ... 50040a3fad
Heb je al naar die Duitse FSI’s (laten) gekeken?
Die zilveren FSI uit Utrecht eo is een echte S-line alleen die uitvoering heeft dat zwarte half leren interieur.
In de link hierboven eentje uitgevoerd als S-line
Heb je al naar die Duitse FSI’s (laten) gekeken?
Die zilveren FSI uit Utrecht eo is een echte S-line alleen die uitvoering heeft dat zwarte half leren interieur.
In de link hierboven eentje uitgevoerd als S-line
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik durfde de nieuwe post al bijna niet te openen uit angst voor een nieuwe vraag of een nieuwe overweging
Dan laten we het vanaf hier aan onze expert Jan Eenink over en hopen we dat de volgende post een intro bevat van jouw nieuwe aanwinst!
Onderwijl heb ik de link naar de RDW kentekencheck (waardevol!) toegevoegd aan de aankooptips: viewtopic.php?p=812
@WHM heb je de verkooptekst goed gelezen? Daar zou ik als @iKnijff met een boog omheen lopen:
"...,, Leichter Hagelschaden,......, Motorkontrollleuchte an(Neuer Luftmassenmesser,Neue Drosselklappe, und viele Sensoren gewechselt die Werkstatt bekommt die Leuchte trotzdem nicht aus)"
Wellicht leuk voor iemand die niet bang is om aan te pakken.

Dan laten we het vanaf hier aan onze expert Jan Eenink over en hopen we dat de volgende post een intro bevat van jouw nieuwe aanwinst!
Onderwijl heb ik de link naar de RDW kentekencheck (waardevol!) toegevoegd aan de aankooptips: viewtopic.php?p=812
@WHM heb je de verkooptekst goed gelezen? Daar zou ik als @iKnijff met een boog omheen lopen:
"...,, Leichter Hagelschaden,......, Motorkontrollleuchte an(Neuer Luftmassenmesser,Neue Drosselklappe, und viele Sensoren gewechselt die Werkstatt bekommt die Leuchte trotzdem nicht aus)"
Wellicht leuk voor iemand die niet bang is om aan te pakken.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- iKnijff
Haha, kan ik me voorstellen.
Leuk, levert mijn topic ook nog wat op voor andere mensen. (:
Ik heb de auto een tijdje geleden al voorbij zien komen en achtte 'm niet geschikt voor mij vanwege genoemde redenen. Toch bedankt voor het meedenken. (y)
- WHM
Ik heb de auto een tijdje geleden al voorbij zien komen en achtte 'm niet geschikt voor mij vanwege genoemde redenen. Toch bedankt voor het meedenken. (y)
[/quote]
Nee HJ, de tekst heb ik niet gelezen van deze specifieke auto.
Succes iKnijff met het vinden van jouw auto.
Laat je niet gek maken door die lui. Niet iedereen is autodidact, daarom hebben we een forum zoals deze. Domme vragen bestaan niet
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Bij mijn dagelijkse ronde langs de bekende autosites kwam ik deze FSI tegen.
De kleur Delfingrau blijft fraai, lijkt erg goed onderhouden, mooie kmstand, mistlampen, Style 16 inch velgen, OSS, parkeersensoren achter, afneembare trekhaak, 4 x elektrische ramen, stoelverwarming, carkit en vermoedelijk ook FIS. Op de foto's is niet goed vast te stellen of er ook sportstoelen zijn gemonteerd.
Opmerkelijk is de ronde pookknop met geperforeerd leer in combinatie met standaard 4-spaaks stuur. De laatste kan eenvoudig vervangen worden door bijpassend 3-spaaks sportstuur .
Resteert de prijs: interessant en binnen budget!
Hoe is het met de zilveren uit Vianen?
De kleur Delfingrau blijft fraai, lijkt erg goed onderhouden, mooie kmstand, mistlampen, Style 16 inch velgen, OSS, parkeersensoren achter, afneembare trekhaak, 4 x elektrische ramen, stoelverwarming, carkit en vermoedelijk ook FIS. Op de foto's is niet goed vast te stellen of er ook sportstoelen zijn gemonteerd.
Opmerkelijk is de ronde pookknop met geperforeerd leer in combinatie met standaard 4-spaaks stuur. De laatste kan eenvoudig vervangen worden door bijpassend 3-spaaks sportstuur .
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- iKnijff
Inderdaad een nette auto. Als het goed is heeft Jan een afspraak gemaakt om de auto in Vianen morgen te bezichtigen. Kwam net trouwens deze tegen. Dit kan toch bijna niet kloppen?HansJan schreef: ↑08 mei 2018, 11:13Bij mijn dagelijkse ronde langs de bekende autosites kwam ik deze FSI tegen.
- trebbor77
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hoi Jelle,
Al nieuws van Jan gehad?
Ik kwam net deze tegen die mogelijk interessant is: lage km stand, open sky, parkeersensoren..en binnen budget
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/aud ... ousPage=lr
Al nieuws van Jan gehad?
Ik kwam net deze tegen die mogelijk interessant is: lage km stand, open sky, parkeersensoren..en binnen budget
- iKnijff
Jan en ik gaan vrijdag bij de A2 uit Vianen kijken. Ik verwacht wat cosmetische puntjes aan binnen- en buitenkant, maar hopelijk is de auto technisch in orde.trebbor77 schreef: ↑09 mei 2018, 16:56Hoi Jelle,
Al nieuws van Jan gehad?
Een mooie auto en als ik een 1.4 zou willen, zeker een kanshebber! Maar na pas in een 1.6 gereden te hebben ben ik om en heb ik besloten me te focussen op A2's met die motor. Toch bedankt voor het aandragen, dat waardeer ik.
Om de twijfel niet weer aan te wakkeren ben ik er niet achteraan gegaan.