Hi Jelle,iKnijff schreef: ↑12 mei 2018, 15:19Wow, wat een hoop meningen. Ik ga niet op iedere reactie individueel reageren, maar probeer de rode draden eruit te halen.
Ik heb er inderdaad voor gekozen om hulp van een deskundige in te schakelen omdat ik zelf nauwelijks kennis heb van auto's. Dat verklaart ook waarom mijn eisen zo nu en dan wijzigen, ik kom tot nieuwe inzichten. Een aantal van jullie, waarschijnlijk de mensen die zelf wel over de nodige kennis beschikken, lijkt dit niet te begrijpen. Het is mijn eerste serieuze auto, dus ik leer nu een hoop dingen die voor jullie al lange tijd vanzelfsprekend zijn.
Er hoeven geen auto's meer aangedragen te worden, ik houd zelf alles in de gaten. Bij iedere auto die ik afkeur voel ik me minder prettig.
Iedereen die me heeft geholpen, nogmaals hartelijk dank.
Ik laat het weten als ik een A2 in m'n bezit heb.
Jelle
Ik snap je switch gedrag wel. Zelf heb ik ook bijna 8-9 maanden gezocht naar mijn A2.
Hoe meer je (toen) zocht hoe meer je criteria veranderde. Het is toch een smak geld.
Ik heb net als anderen mijn A2 geimporteerd. Mocht je daar vragen over hebben dan moet je het maar zeggen. Succes ermee
Gr,
Wai