In mijn nieuwe A2 met Bose zit momenteel een Audi Concert 1 (met cassettebandje). Deze wil ik vervangen, het liefste door een single din met Android en klapscherm voor oa bellen, muziek streamen en navigatie.
Nu heb ik vernomen dat als ik een andere radio neem dan een Audi Concert (bijv 2 met cd speler) dat dan de Bose installtie niet meer werkt. Wie kan me even goed en duidelijk informeren wat de mogelijkheden en beperkingen zijn hierbij en waar ik evt nog meer op moet letten?
Ik wil wel Bose geluid houden, als een ander merk aftermarket radio niet gaat werken, dan wordt het de Concert 2 en dan moet ik nog een bluetooth carkit in laten bouwen.
Mocht er nog iemand interesse hebben in de Concert 1 + cassette, laat het me weten.
Vervangen Audi Concert 1 + Bose
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@iKnijff Nope, tenzij je de uitdaging écht aan wilt gaan ... maar wie wil een originele en goed klinkende A2 BOSE installatie modificeren? Zoek dan naar goede alternatieven voor een goede montage van een smartphone (of zelfs tablet) en goede kwaliteit carkit. Kost stukken minder en net zo effectief.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Helder, dan hoef ik me daar niet in te gaan verdiepen. Dank.HansJan schreef: ↑24 mei 2018, 10:16@iKnijff Nope, tenzij je de uitdaging écht aan wilt gaan ... maar wie wil een originele en goed klinkende A2 BOSE installatie modificeren? Zoek dan naar goede alternatieven voor een goede montage van een smartphone (of zelfs tablet) en goede kwaliteit carkit. Kost stukken minder en net zo effectief.