Geen audio over luidsprekers met gebruik van cradle of bluetooth verbinding

Audio - Video - Navigatie
Bert
Audi A2 clublid
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

07 jun 2018, 14:08 0 x

Bert schreef:
26 apr 2018, 14:54
Goedendag,

Wie o wie kan mij verder op weg helpen met de audio voorziening tentijde van Bluetooth telefonie alsmede met gebruikmaking van een cradle zonder Bluetooth verbinding.

Mijn A2 is af fabriek uitgevoerd met een telefoonvoorbereiding met interface 8P0 862 335 en Radio Symphony II.
Nu kan ik mijn iPhone 6S niet pairen met bovengenoemde interface.
Met gebruikmaking van een cradle met Nokia toestel, zie ik in mijn FIS en Radio Symphony II dat ik bel en zelfs van/naar welk nummer, echter krijg ik geen audio door over de luidsprekers, muziek wordt wel onderbroken, maar hoor dus geen verbinding tot stand komen en hoor de andere kant van de lijn dus ook niet.

Nu heb ik een vervangende interface 8P0 862 335E getest en in gebruik genomen, hiermee kan ik wel mijn iPhone 6S pairen maar ook hier hetzelfde audio probleem.

Iemand suggesties en/of praktijkervaring, hoe, waar en op welke wijze dit op te lossen?

Alvast bedankt voor al jullie input.

Bert
Hierbij een update en ter afsluiting.
Heb mijn Audi Symphony II vervangen, hiermee is het audio probleem i.c.m. telefonie opgelost!
Denk niet zozeer dat het een defect aan de radio zelf is maar aan de (nieuwere) versie van de Syphony II
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
JJR
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

07 jun 2018, 15:44 0 x

fijn dat het opgelost is! Nu ben ik dus aan het twijfelen of ik dan de symphony van je over wil nemen (moet dan ook mijn klimaatsysteem aanpassen enz enz).

ga ik nog even over nadenken :P
Plaats reactie