Te goedkope A2 blijkt in "buitenland" te staan
- wil
- Motortype: Weet ik niet
Als deze oplichtings methode 10 jaar geleden bij mij niet was aangeboden had ik veel eerder een a2 gereden.
Ik had via marktplaats een mooie a2 gezien. Wilde hem kopen en kreeg ook idd een verhaal over het feit dat de auto in een loods stonds bij de importeur.
Eerst moest ik geld overmaken , anders werd hij niet vrijgegeven.
Heb dit bij mp gemeld en aangifte gedaan
Deze lieden gaan vervolgens een dag later weer onder een andere naam verder met dezelfde praktijken.
Ik had via marktplaats een mooie a2 gezien. Wilde hem kopen en kreeg ook idd een verhaal over het feit dat de auto in een loods stonds bij de importeur.
Eerst moest ik geld overmaken , anders werd hij niet vrijgegeven.
Heb dit bij mp gemeld en aangifte gedaan
Deze lieden gaan vervolgens een dag later weer onder een andere naam verder met dezelfde praktijken.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Mijn Hobby is andere te waarschuwen en oplichters aan het werk te houden met 23 mail adressen, want dat doen hun ook!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
Ik mag niet in de haven kijken, gaat na betalen en sturen legitimatie voor op naam zetten op de boot!
Doe ik niet, ze hebben nog 40 voertuigen en als die allen op mijn naam gezet worden betaal ik me blauw aan belasting en niet verzekerd!
Ik mag dus niet naar Edinburgh vliegen via Easy en dan naar Glasgow gaan.....
En iemand die daar woonde weet geen adres waar 30 Nederlandse voertuigen staan en ze werkt aan de Haven op kantoor.!
Pure oplichting en ik vroeg zelf ophalen en contant betalen dus geen kosten voor hun.
De advertentie is nu verwijderd, nu die andere 29 nog.....
Speurders krijgt het nog druk als ze deze zooi blijven plaatsen.
Het kan dat ze 1 auto kopen voor €4750 en voor €2000,- verkopen aan een stuk of 30 personen?
Dat is dan €60.000,- of 3x nieuwprijs uit 2004!
Na 2x mailen zelfde verhaal en ik stuurde foute info.
Ze mogen bij plaatselijke politie bureau afleveren......
Ze hadden alleen pech dat ik een ex kleuterschool vriendinnetje daar heb zitten.....
Doe ik niet, ze hebben nog 40 voertuigen en als die allen op mijn naam gezet worden betaal ik me blauw aan belasting en niet verzekerd!
Ik mag dus niet naar Edinburgh vliegen via Easy en dan naar Glasgow gaan.....
En iemand die daar woonde weet geen adres waar 30 Nederlandse voertuigen staan en ze werkt aan de Haven op kantoor.!
Pure oplichting en ik vroeg zelf ophalen en contant betalen dus geen kosten voor hun.
De advertentie is nu verwijderd, nu die andere 29 nog.....
Speurders krijgt het nog druk als ze deze zooi blijven plaatsen.
Het kan dat ze 1 auto kopen voor €4750 en voor €2000,- verkopen aan een stuk of 30 personen?
Dat is dan €60.000,- of 3x nieuwprijs uit 2004!
Na 2x mailen zelfde verhaal en ik stuurde foute info.
Ze mogen bij plaatselijke politie bureau afleveren......
Ze hadden alleen pech dat ik een ex kleuterschool vriendinnetje daar heb zitten.....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- eekhoorntje
https://www.speurders.nl/overzicht/audi ... r_by=price
Mijn geliefde is er weer, Nijmegen maar wedden dat ik geen forum lid hoef te vragen voor deze hier al eerder gemelde!
Alle overige hebben ook uitsluitend ronde bedragen in €1000,-
Mijn geliefde is er weer, Nijmegen maar wedden dat ik geen forum lid hoef te vragen voor deze hier al eerder gemelde!
Alle overige hebben ook uitsluitend ronde bedragen in €1000,-
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hij houdt van ronde getallen: heeft 100 auto's "te koop" (lees: bedacht voor mensen die opgelicht willen worden)
- eekhoorntje
Alle van €2000,- voor A2 tot €8000,- voor A8 zijn na mijn melding verwijderd,
net als vorige keer nu IP blokkade.
Weer ben ik nu in Nijmegen niet welkom en mag ook niet in de Brexit haven kijken.
Zelfde verhaal en mail gekregen na proefrit vraag maar...... ook dat is geblokkeerd.
Zelfde auto en zelfde verhaal als vorige keer!
net als vorige keer nu IP blokkade.
Weer ben ik nu in Nijmegen niet welkom en mag ook niet in de Brexit haven kijken.
Zelfde verhaal en mail gekregen na proefrit vraag maar...... ook dat is geblokkeerd.
Zelfde auto en zelfde verhaal als vorige keer!
- Walter
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Begint een herkenbaar verhaaltje te worden. Omdat eerder genoemde speurders advertentie niet meer bestond voor de grap gekeken welke A2's er allemaal te koop staan. En jawel die van mij staat weer eens te koop:
https://www.speurders.nl/overzicht/auto ... ml?sr_ab=0 (meteen gemeld bij speuders)
Die staat echt niet in Laren, hopelijk nog wel op de invalide parkeerplek bij Lowlands. Mooie is wel dat ik niet meer wist met welke km stand de A2 had toen ik hem kocht. Ondertussen staat daar bijna 1ton bij.
Begint toch wel vervelend te worden, om mijn auto voor de 3e keer te koop zien staan sinds mijn aanschaf (ruim een jaar geleden)
https://www.speurders.nl/overzicht/auto ... ml?sr_ab=0 (meteen gemeld bij speuders)
Die staat echt niet in Laren, hopelijk nog wel op de invalide parkeerplek bij Lowlands. Mooie is wel dat ik niet meer wist met welke km stand de A2 had toen ik hem kocht. Ondertussen staat daar bijna 1ton bij.
Begint toch wel vervelend te worden, om mijn auto voor de 3e keer te koop zien staan sinds mijn aanschaf (ruim een jaar geleden)
- eekhoorntje
De fraudeurs zijn er weer.....
https://www.speurders.nl/overzicht/auto ... ml?sr_ab=0
net als vorige keer....
https://www.speurders.nl/overzicht/auto ... ml?sr_ab=0
net als vorige keer....