Inmiddels heb ik de A2 al weer ruim 2 weken en tijd voor een update.
Wat een genot om weer in de A2 te rijden! Deze rijdt ook weer heerlijk! Jammer dat ik niet bij de Chapter West meeting kon zijn. Het zag er gezellig uit en ik had hier graag ook heen gegaan. Een volgende gelegenheid grijp ik zeker aan!
Overigens ben ik vorige week bij Jan Eenink langs gegaan voor wat aanpassingen. Wat een prachtige lokatie is dit toch met al die A2's op een rijtje! Schitterend!

Ik heb de 16 inch Style velgen i.p.v. de 15 inch Style laten aanmeten en ook de Concert2 radio/CD speler laten inbouwen i.p.v. de after market radio. Allemaal perfect gedaan door Jan.
En wat een verschil in rijden met de nieuwe velgen. Ik vind de 16 inch de beste combo tussen weggedrag en comfort.
En de deurvangers zijn ook vervangen door de gemodificeerde versie van Jan aangezien de leverende dealer niet meer aan originele kon komen (bleven in backorder staan).
Ik zal de auto eerdaags eens wassen en poetsen en op de foto zetten. Hij ziet er nog mooier uit nu!
PS. Er is een ding waar ik graag mee aan de slag wil gaan: De vorige eigenaar heeft een TomTom of iets dergelijks op het dashboard gemonteerd en er is wat foam achtergebleven. Ik wil dit graag weghalen, maar ben bang dat het kunststof van het dashboard aangetast wordt door het schoonmaakmiddel. Iemand ervaring of een tip? Het gaat om het hoge gedeelte midden bovenop het dashboard.