Na er als een berg tegen op gezien te hebben, heb ik dan toch ook maar de deuren 'ontdreund'.
Bekleding er af, binnen schalen er uit, ( ... eh ... o, ja de ramen omhoog), goed ontvetten en dan maar plakken. Meer laags overnaads geplakt met tussentijds een kruis.
Vervolgens alles weer netjes terug om het nooit meer te zien, maar om het elke dag te horen!
Wat een verschil, de deuren klinken als een A6 of A8 deur en tijdens het rijden lijkt de auto breder.
Helemaal als ik een muziekje er bij op zet ... het klinkt veel beter en ruimtelijker bij hetzelfde volume.
Al met al is het een hele klus gebleken. Ik ben er een goed deel van twee dagen mee bezig geweest (ik wilde het ook wel netjes doen). Eens te meer is maar weer gebleken hoe de bouwkwaliteit van Audi is. Bij de hele operatie is er geen enkel (plastic) onderdeeltje afgebroken of onbruikbaar geworden. Dit in tegenstelling tot heel wat andere Europese auto's leert mij de ervaring.
Enkele pica's:

- IMG_7158.JPG (563.62 KiB) 3880 keer bekeken
... deur links voor ...

- IMG_7160.JPG (586.64 KiB) 3880 keer bekeken
... deur links achter ...

- IMG_7163.JPG (555.94 KiB) 3880 keer bekeken
... deur rechts voor ...

- IMG_7159.JPG (562.92 KiB) 3880 keer bekeken
... en de geluidskamers van de speakers natuurlijk ...
Indien je veel kilometers maakt, of je echt alles aan je A2 wil doen, dit is zeker een aanrader. Al met al ben ik zo'n € 120,- lichter en heel wat onnodig geluid armer. Bovendien is elke keer je deur dicht doen een feest ...
'thud'