Chapter West Meeting 17 augustus 2018

Meetings en Evenementen
DED@2
Audi A2 clublid
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

18 aug 2018, 09:15 2 x

Mannen, wat begon als een leuk ideetje om ff een bakkie te doen, is uitgemond in een mooi mini treffen met mooi weer!
Ee leuk om te zien en te lezen. Helaas kon ik er niet bij zijn, maar volgende keer zijn we van de partij.
GrtZ Duncan (DED@2)
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

18 aug 2018, 09:29 1 x

Leuk!

Ziet er erg goed uit. Was te ver voor mij en ik heb de A2 nog niet in bezit...
En om nou in een andere auto te komen is nou ook weer zo wat...

Ik zie weinig foto's van de "meetinghouding". Dat dan weer wel... :(
betutteling is zinloos; passie is Goud
Spits
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

18 aug 2018, 10:00 3 x

Beste Lui,

Leuk initiatief met een goede opkomst, zeker gezien het korte tijdsbestek waarin dit is opgezet.
Interessant is ook de diversiteit in leeftijd van de bestuurders; Het toont meteen aan wat een geniaal ontworpen auto de A2 feitelijk is!
Als er meer meetings georganiseerd worden zal ik zeker weer van de partij zijn, is het niet voor de A2, dan wel voor de grappige karakters die er rond lopen........ ;)

Voor de zekerheid zal ik volgende keer een digitale banden spanningsmeter mee nemen...... Dat schoppen tegen de banden moet toch maar wat meer klasse krijgen...

Toedels, Menno.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
ArcSissy
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

18 aug 2018, 10:34 2 x

@Spits en @allendiegekomenzijn,

Ik ben tijdens de landelijke meeting, eerder dit jaar, al aangenaam verrast door de bevolkingssamenstelling van de A2 rijders en dit werd gisteren maar weer eens bevestigd.
Het toont meteen aan wat een geniaal ontworpen auto de A2 feitelijk is!
Het zal inderdaad iets met het geniale te maken hebben .... :innocent:

Ta-ra
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

18 aug 2018, 12:34 3 x

Familie middag?

Naast de A2 familie was het voor 1 vrouw, 1 kind en 1 hond een beetje rond hangen...
Als iemand camping brander heeft, poffertjes bakken of zo.

Wel denk ik dat we dan iets meer naar midden Nederland moeten omdat daar ook leden zitten.
Heeft iemand hier interesse of zin in?
Ik denk aan Zaterdag of Zondag middag in September....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

19 aug 2018, 00:27 4 x

Er is maar weer gebleken dat het organisatietalent bij meerdere leden in de vingers zit. Een goede locatie met voorzieningen en grote parkeerplaats en de gemiddelde A2 rijder is blij! :D

Grote dank aan @ArcSissy voor dit initiatief en aan een ieder die aanwezig was. :thumbmin: En alhoewel Chapter West in eerste instantie was bedoeld als mini-meet voor Den Haag en omstreken konden A2 rijders uit andere delen van het land het niet laten om aan te sluiten. Het is voor mij een duidelijk signaal dat er (veel) meer behoefte bestaat. Eveneens erg leuk om de gezichten achter de nieuwe forumleden te zien en te spreken, het enthousiasme spat er vanaf!

Na de vakanties zal de ideeënmolen op gang gebracht worden en zullen we concrete plannen gaan maken. Wordt vervolgd!

Verder was ook ik bijzonder onder de indruk van het color FIS display. Heel volwassen aanvulling en vol met functies. Machtig @timmus! Voor de veeleisende rijder beslist de moeite waard. In korte tijd werden ook nog wat probleemanalyses uitgevoerd en tips gegeven.

Al met al een zeer geslaagde avond, nogmaals dank! En met het beeldmateriaal gaan we aan de slag. :thumbmin:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
eekhoorntje

19 aug 2018, 08:17 0 x

Color Fis....

Dat is meer dan gewone Fis en vele hebben standaard met alleen temperatuur bij rijden...
Kan iemand het even Filmpje maken, want ik vermoed dat er meerdere interesse hebben.

Verder leuke avond en het word tijd dat ik laatste details ga bijwerken met randje spatbord schade...
Was vermoedelijk de slechtste dus vele erg nette voertuigen met diverse leuke zelfgemaakte Details.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Spinazie
Audi A2 clublid

19 aug 2018, 10:43 6 x

Leuke foto's! Wat bekende maar ook weer wat nieuwe gezichten.

Met dank aan @ArcSissy, een sfeerimpressie met bewegend beeld:
eekhoorntje

19 aug 2018, 11:32 0 x

Voor Color Fis zie topic Handige Mannetje...
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid

19 aug 2018, 19:14 1 x

mooie beelden van meeting...

Potverdrie: jaloers dus volgende keer ben ik er bij.

Wel kledingvoorschrift aub. Die korte broeken met teenslippers kunnen echt niet...
betutteling is zinloos; passie is Goud
Plaats reactie