Hallo iedereen,
Gisteren na 8 dagen stilstand accu dood. Overgestart en rijden weer. Bij thuiskomst savonds merk ik dat mijn binnenverlichting blijft branden, auto ontgrendelt en weer vergrendelt waarna binnenverlichting netjes gedimd dooft, nogmaals hetzelfde ontgrendelt en vergrendelt, mijn binnenverlichting blijft wederom branden. Vermoedt dat dit de verdachte ´lekstroom´ is die mijn accu leegtrekt, weet iemand raad? bvd
Binnenverlichting blijft soms branden??
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik vermoed dat de vertraging voor uitgaan defect is en hersteld moet worden met nieuwe module.
Voorlopig permanent uitzetten met knop en later hoor je hopelijk welke er vervangen moet worden.
Voorlopig permanent uitzetten met knop en later hoor je hopelijk welke er vervangen moet worden.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dat is de "comfort module" en die zit in het vak bij de ECU onder de vloer aan bestuurderszijde. Zorg dat je het typenummer inclusief de letter(s) erachter noteert. Soms is een nieuwere versie beschikbaar.
Welke je kunt gebruiken vind je op de Duitse wiki: https://wiki.a2-freun.de/wiki/index.php ... ger%C3%A4t
Welke je kunt gebruiken vind je op de Duitse wiki: https://wiki.a2-freun.de/wiki/index.php ... ger%C3%A4t
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Misschien is uitlezen een betere optie, voordat je modules gaat vervangen. Feit dat hij wel of niet uitgaat bij afsluiten kan er ook op duiden dat de microswitch in het deur slot niet meer juist functioneert. Functioneert de tankklep ontgrendelknop op de B-stijl nog wel normaal? Dit hangt ook samen met het slot. Is het overwegen waard, want dat is goedkoper dan een comfortmodule.
Succes en als het niet lukt gewoon melden, denken we weer verder met je mee.
Mvg

Succes en als het niet lukt gewoon melden, denken we weer verder met je mee.
Mvg
- Eleni
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Antwoord op ¨...Functioneert de tankklep ontgrendelknop op de B-stijl nog wel normaal? ...´, vaak bij het verlaten v/d auto staat tankklep (of springt spontaan?) open....en dan vragen wij ons af of we het knopje aangeraakt hebben in de deurstijl...voor de rest functioneert ontgrendelknop gewoon.