Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Graag gedaan @FrankDercks!FrankDercks schreef: ↑23 aug 2018, 20:06Het is te hopen dat jou A2 binnenkort ook weer lekker schakelt, zodat het rijden in jou A2 ook weer een feest wordt, HansJan! Nog bedankt voor de werkzaamheden, het was weer een leerzame avond!
Het probleem zit hem bij de onze niet in het schakelen

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- FrankDercks
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Oké HansJan, succes. Ik was blij dat je mijn A2 in ieder geval lekker/goed vond rijden. Hopelijk zijn jou probleempjes snel opgelost!
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Vandaag de audi helemaal schoongemaakt!
Dus de action is ook weer gelukkig..
De stoelen schoongemaakt met de stoomreiniger van de action, het dashboard met de dashboardreiniger en de ramen ook maar meteen meegenomen.
Ook heb ik de lichtschakelaar met sensor gemonteerd en deze werkt super! Wel even proppen met de schakelaar in de ring...
Komende projecten zijn:
Dakbekleding vast zetten
Rode draadverlichting langs het plafondrand aansluiten
Binnenverlichting werkend krijgen
Voorruit vervangen
Bumper vervangen
Mistlampen aanbrengen
En stiekem nog een remap
Dus de action is ook weer gelukkig..
De stoelen schoongemaakt met de stoomreiniger van de action, het dashboard met de dashboardreiniger en de ramen ook maar meteen meegenomen.
Ook heb ik de lichtschakelaar met sensor gemonteerd en deze werkt super! Wel even proppen met de schakelaar in de ring...
Komende projecten zijn:
Dakbekleding vast zetten
Rode draadverlichting langs het plafondrand aansluiten
Binnenverlichting werkend krijgen
Voorruit vervangen
Bumper vervangen
Mistlampen aanbrengen
En stiekem nog een remap
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Vandaag wiellager, links achter vervangen. Fluitje van een cent.
Ook nog een koelvloeistof lekkage opgespoord. Leek een losse slangenklem te zijn, vast gedraaid en nu kijken of er niet meer bijgevuld hoeft te worden. Fingers crossed
Ook nog een koelvloeistof lekkage opgespoord. Leek een losse slangenklem te zijn, vast gedraaid en nu kijken of er niet meer bijgevuld hoeft te worden. Fingers crossed

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ik heb afgelopen weekend mijn lang vooruit geschoven projectje toch ter hand genomen. Mede doordat het weer nu toch wel minder wordt om buiten te klussen.
Ik wilde dus een audio upgrade doorvoeren. Hierbij wil ik eenvoudig actief systeem bouwen incl dsp voor de juiste afstemming. Voor komt een drieweg systeem, achter rearfill met kickbass en een subwoofer.
Sommigen van jullie hebben wel eens wat van mij gelezen en weten dat ik mijn deuren en kofferbak heb gedempt. Nu was ook mijn hele bodem aan de beurt, alles moest er toch uit voor de bekabeling van het geheel.
Ik wilde dus een audio upgrade doorvoeren. Hierbij wil ik eenvoudig actief systeem bouwen incl dsp voor de juiste afstemming. Voor komt een drieweg systeem, achter rearfill met kickbass en een subwoofer.
Sommigen van jullie hebben wel eens wat van mij gelezen en weten dat ik mijn deuren en kofferbak heb gedempt. Nu was ook mijn hele bodem aan de beurt, alles moest er toch uit voor de bekabeling van het geheel.
- DED@2
- Audi A2 clublid
Hier wat impressies
- Bijlagen
-
- 4E4516CB-A469-4484-A0EF-6D248B9446C9.jpeg (1.49 MiB) 3526 keer bekeken
-
- 36880BFD-A7D7-4686-912A-60F54B1C780F.jpeg (1.57 MiB) 3526 keer bekeken
-
- 42F38388-FC01-4D0E-82F3-615645BADDA4.jpeg (2.29 MiB) 3526 keer bekeken
-
- B513FF45-6188-489F-A423-CE457728CE80.jpeg (2.12 MiB) 3526 keer bekeken
-
- 1B2820F8-4CB1-4DED-B315-EF28706B5D37.jpeg (1.27 MiB) 3526 keer bekeken
- DED@2
- Audi A2 clublid
De audio is nog niet aangesloten. Maar heb er al wel mee gereden en hij is wel marginaal stiller geworden. Ik ben eerlijk, want is ook bedoeld als een beetje leergeld. Ja hij wordt er wel stiller van, maar verwacht geen db-en. Aan de andere kant, ik heb OSS en een diesel, die zijn sowieso wat luidruchtiger. Ik denk dat de meeste effect het dempen van de geheimvakken, de voetenruimte en de dunne bodem onder de achterbank. Die zijn allen dun qua materiaal en fungeren bijna als een klankkast. Met de audio aangesloten kan ik zeker meer zeggen qua geluid.
- ArcSissy
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
@DED@2 Bij mij deed het isoleren van het brandschot en de wielkasten (voor en achter) het meeste, maar ook de deuren hebben een merkbare bijdrage geleverd. Je hoort de verschillen duidelijk terug in de audio (door het betere geluidsbeeld lijkt de auto groter/ruimtelijker geworden).
De voetenruimten achterin kijk ik een 'beetje' tegen op. Voor deze kleine stukjes is het een bere hoop werk en bij mij liggen er al meerder matten in ...
De voetenruimten achterin kijk ik een 'beetje' tegen op. Voor deze kleine stukjes is het een bere hoop werk en bij mij liggen er al meerder matten in ...
Einzigartigen Schwarz Ausgabe