In zowel Duitsland zijn diverse AUA&BBY omgebouwd.
Ik reken onze Jos_Br niet mee hier met DSG bak maar 4 bakken van Polo, Ibiza of Fabia passen goed, en valt erg mee wat werk en kosten betreft.
Als volgende jaar klaar ben komt hier een ombouw topic en mogen jullie allen proef rijden.
Deze bakken zijn wel 24 kg zwaarder en je gebruik word 10% hoger, maar dat moet je er maar voor over hebben.
Intro: Van Volvo naar...??? + mede-forummer in Alphen gezocht
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Van Volvo naar ??????A2https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi/m13206 ... ousPage=lr
Ook een mooie 1.6 fsi
Heb geen aandelen hoor.
Ook een mooie 1.6 fsi
Heb geen aandelen hoor.
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Voor dat bedrag verwacht ik toch dat de carkit iets netter ingebouwd mag worden. Dat kan echt niet naar mijn bescheiden mening.
Verder een redelijk standaard uitgevoerde A2 voor een fors bedrag.
Ik denk dat onze A-tweetjes toch in waarde aan het stijgen zijn.
Verder een redelijk standaard uitgevoerde A2 voor een fors bedrag.
Ik denk dat onze A-tweetjes toch in waarde aan het stijgen zijn.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Aanbieden van auto's heeft op dit moment niet zoveel zin, eerst maar de ontwikkelingen afwachten.
- mikekiwi
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Inderdaad, ik waardeer het zeer, maar heeft nu even geen zin. Er wordt nu even geen actie ondernomen en ik ga zelf ook even niet meer rondkijken. Even wat rust in de tent zonder druk en zien waar we uitkomen qua rijbewijs/-les.
Tot die tijd kar ik door in de S60, elke andere actie zou me zo maar extra geld kunnen kosten als ik onverhoopt de foute keuze maak.
Tot die tijd kar ik door in de S60, elke andere actie zou me zo maar extra geld kunnen kosten als ik onverhoopt de foute keuze maak.