Ah! "geklets"...
Ik moet aan de bak.
Eerlijk is eerlijk. Het is best wel vreemd om met een stel volkomen vreemden bij elkaar te komen. Best een drempel. Je kent elkaar nauwelijks en de enige binding is een heel vreemde auto. (karolography en ik kennen elkaar al jaren; dat schept een band)
Maar mijn ervaring is dat het ook heel leuk is. Je leert van elkaar en ziet verschillende uitvoeringen. Goede locatie! Ook al is het niet bij mij om de hoek, maar dat heb ik er voor over.
Er is hopelijk weer iemand die pech heeft bij het wegrijden waardoor er heel veel adviezen paraat zijn om hem weer op weg te krijgen.
En natuurlijk, nogmaals: DE MEETING HOUDING". licht voorovergebogen, een beetje vaag met een klein groepje rondom een auto staan. Liefst met motorkap open, maar dat ziet er bij een A2 wat zielig uit. Beetje tong uit de mond en af en toe een artikelnr van een onderdeel noemen om het gesprek aan de gang te houden. Handen in de zakken. Sorry: je moet man zijn.
Oh ja! af en toe tegen een band schoppen. Het vergt wat oefening, maar je ziet meteen wie de ervaren meetinger is en wie niet.
Ikzelf hoop altijd dat er naamplaatjes of zoietes zijn. Ik vergeet meteen wie wie is.
Ik ben er bij! En vooraf alvast: hulde voor de organisatie.
(oei... over:
"man zijn", krijg ik last...

)