Op de rand van waanzin
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Is dit op de +pool van de accu aangesloten?
Voor zover ik het kan zien is dit geen massapunt, maar een voedingsdraad voor een of ander onderdeel.
Voor zover ik het kan zien is dit geen massapunt, maar een voedingsdraad voor een of ander onderdeel.
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dit is uiteraard geen massadraad. Ik heb ook wel eens gehad dat deze voedingsdraad niet goed vast zat - dat geeft vonken en zwart plastic en kan zeker rare storingen veroorzaken.
- remco.elzinga
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dat ding dat erop zit is een zekering
Oké jongens en meiden. Deze gaat in de hall of shame....
Overduidelijk weet ik het verschil tussen rood en zwart, plus en min en ik zit vrolijk te typen de min massa...Stress en haast doen gekke dingen met je.
En nu voor de volledigheid
De hoofdzekering op de pluspool zat ietsjes los.
Zo, dan ga ik nu even een banaan lezen
Overduidelijk weet ik het verschil tussen rood en zwart, plus en min en ik zit vrolijk te typen de min massa...Stress en haast doen gekke dingen met je.
En nu voor de volledigheid

Zo, dan ga ik nu even een banaan lezen

- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik maakte al de opmerking beide polen opschuren en massa controleren maar de Pleurisdraad was het dus!
Wel dus accu en ze zeggen wel eens tegenmij;
Je bent toch geen Mediamarkt....... hoewel sommige er wel gestoord van worden!
Zal ik volgende keer ook maar dit soort fouten plaatsen?
Eerst enkele reacties en bij rode Massa.... ik zal volgende keer wel beide kanten schrijven + & -.
Gelukkig loop ik nu vermoedelijk een leuke sloop auto mis en de winstmarge!
Jammer dat jou garage niet heeft gemeten en gezocht want dit komt bij VAG groep vaker voor.
Ook de Golf III achterlichten hebben hetzelfde bekende probleem.
Wel dus accu en ze zeggen wel eens tegenmij;
Je bent toch geen Mediamarkt....... hoewel sommige er wel gestoord van worden!
Zal ik volgende keer ook maar dit soort fouten plaatsen?
Eerst enkele reacties en bij rode Massa.... ik zal volgende keer wel beide kanten schrijven + & -.
Gelukkig loop ik nu vermoedelijk een leuke sloop auto mis en de winstmarge!
Jammer dat jou garage niet heeft gemeten en gezocht want dit komt bij VAG groep vaker voor.
Ook de Golf III achterlichten hebben hetzelfde bekende probleem.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Ik ben nog voorzichtig met positief (Leuk bruggetje....) nieuws brengen. Eerst accu erin en dan verder zoeken en testen. 1 testrit ging nu beter maar nog niet 100%. Licht pingelen bij lage toeren is nog aanwezig. Voor het inleren van de gasklep en egr met vcds is de vervolgstap. Goed om dan ook meteen de meetblokken van de mapsensor te controleren. Sensor is 2 weken oud,maar aftermarket en mijn 3e in 1,5jaar.
Back to the basics en alles nog een keer nalopen en uitsluiten. Dat heb ik nu door uit ieder zijn input.
Back to the basics en alles nog een keer nalopen en uitsluiten. Dat heb ik nu door uit ieder zijn input.