Meeting Louwman 10 november 2018: vragen, opmerkingen, en verder geklets
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Voor de geïnteresseerden: volgende week ga ik naar Duitsland en zou op de terugweg langs Cum-Cartec kunnen rijden om knipperlicht comfortmodules (1 x tikken, 3 x knipperen) en/of cruise-control kits mee te nemen die ik bij de meeting kan overhandigen of per post(pakket) opstuur. Voor de mogelijkheden zie https://www.cum-cartec-shop.de/Audi/Audi-A2/.
Er schijnt ook weer interesse te bestaan voor centrale inkoop automatten, maar dat moet ik voor deze meeting laten passeren. Voor een volgende meeting is dat bespreekbaar. Zie ook https://www.audi-a2.nl/viewtopic.php?t=3557.
Bij interesse, graag een PB.
Er schijnt ook weer interesse te bestaan voor centrale inkoop automatten, maar dat moet ik voor deze meeting laten passeren. Voor een volgende meeting is dat bespreekbaar. Zie ook https://www.audi-a2.nl/viewtopic.php?t=3557.
Bij interesse, graag een PB.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Voor de deelnemers aan de meeting is het wellicht interessant om via de ING rentepunten een kortingsvoucher aan te schaffen. Deze geeft 25% korting op de toegangsprijs, die daardoor op EUR 11,25 komt.
Bankier je niet bij de ING en wil je wel gebruik maken van deze korting, PB me dan, schaf ik de voucher voor je aan.
Bankier je niet bij de ING en wil je wel gebruik maken van deze korting, PB me dan, schaf ik de voucher voor je aan.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
@ Rein, als je voor 15 personen deze kunt aanschaffen?
Nu is het van €15,- voor €13,- groepskorting en mijn zoon had al als Student een €11,- toegang.. dus niet aangemeld....
Als ex ooit Postbank klant die eerder blauw van de kou niet geholpen werd... mits je geen beperking hebt en we op maandag avond weten hoeveel kaarten nodig.... ik begrijp binnen 1 dag kopen en printen?
Als we voor de zekerheid nog iets wachten.... want bij ziekmeldingen zit je met reeds betaalde en niet gebruikte...
Ook zijn we gelijk van de minimale 15 personen af voor de korting!
Hartelijk dank voor aanbod en ik reken dat je ook komt.
Tot 10 November.
Nu is het van €15,- voor €13,- groepskorting en mijn zoon had al als Student een €11,- toegang.. dus niet aangemeld....
Als ex ooit Postbank klant die eerder blauw van de kou niet geholpen werd... mits je geen beperking hebt en we op maandag avond weten hoeveel kaarten nodig.... ik begrijp binnen 1 dag kopen en printen?
Als we voor de zekerheid nog iets wachten.... want bij ziekmeldingen zit je met reeds betaalde en niet gebruikte...
Ook zijn we gelijk van de minimale 15 personen af voor de korting!
Hartelijk dank voor aanbod en ik reken dat je ook komt.
Tot 10 November.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Bedankt voor de tip ga gelijk kijken.Rein schreef: ↑03 nov 2018, 14:29Voor de deelnemers aan de meeting is het wellicht interessant om via de ING rentepunten een kortingsvoucher aan te schaffen. Deze geeft 25% korting op de toegangsprijs, die daardoor op EUR 11,25 komt.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
Haha, goed bezig... Mag ik zonder A2 komen? Ja hoor! Maar ik lekker toch niet!

betutteling is zinloos; passie is Goud
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Jammer Jos, volgende keer beter!

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
@Rein , heb jij een link naar de ING korting, kan het niet vinden.
Gevonden.
Link;
https://mijn.ing.nl/punten/productdetai ... 25-korting
Gevonden.

Link;
https://mijn.ing.nl/punten/productdetai ... 25-korting
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- jos_br
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Tja, soms heb je dat. Goed lezen is (voor mij) ook een kunst.......Veertienmeizeventien schreef: ↑03 nov 2018, 22:06Haha, goed bezig... Mag ik zonder A2 komen? Ja hoor! Maar ik lekker toch niet!![]()

Jos.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Jos heeft gelijk, de meeste zijn op..... zoals in 2015.... en als je geen 10 november maar.....
Zaterdag 10 November zou schrijven als kop regel.....
We zullen we voldoende foto's maken voor Jos, en werk ze...
Zaterdag 10 November zou schrijven als kop regel.....
We zullen we voldoende foto's maken voor Jos, en werk ze...
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?