Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ik heb nog verschillende sjablonen liggen, voor een kleine vergoeding kan ik je ze wel sturen. Je moet ze alleen op een stickervel plakken
- joost.cuijpers
Sorry voor mijn onduidelijke antwoord. Het zijn inderdaad alle knoppen, die kun je dan schuren deze erop plakken en dan met verf bespuiten of schilderen. Dan haal je de sticker er weer af en staat het juiste tekentje erop
- joost.cuijpers
Voor drie euro ben ik al tevdeden. Je krijgt ze dan digitaal binnen
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Sloop auto uit Bonn opgehaald, een Kerstdagen koopje, 12 augustus 1999 dus voor serie en erg veel luxe, van Audi via Dealer naar monteur daar die er 11 jaren in heeft gereden, en nu gebroken riem!
Gelukkig is geen brug maar complete garage dinsdag & woensdag beschikbaar voor te kijken of het alleen maar 1 krom geslagen klep is of er meer moet gebeuren.
Maar als ik deze AUA weer goed rijdende kreeg, ben ik dan de oudste A2 op het forum of zijn er meerdere met bouwjaar 1999?
Voor mijn twee erg zwarte kerstdagen, want met sleutelen krijg je geen schone handen!

Gelukkig is geen brug maar complete garage dinsdag & woensdag beschikbaar voor te kijken of het alleen maar 1 krom geslagen klep is of er meer moet gebeuren.
Maar als ik deze AUA weer goed rijdende kreeg, ben ik dan de oudste A2 op het forum of zijn er meerdere met bouwjaar 1999?
Voor mijn twee erg zwarte kerstdagen, want met sleutelen krijg je geen schone handen!

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Werd voor onderdelen aangeboden, en moest slepen, ik verzamel ze en kan in opslag met nog geen kenteken dus geen kosten schorsing, als miskoop kan ik de onderdelen vermoedelijk voor meer kwijt dan aanschaf kosten. Maar Dinsdag kop eraf en kijken of er meer schade is dan 1 klep.
Dankzij de Polo, Fabia & Ibiza voldoende ruim motoren als het toch fout is.
Wel veel omzet werk maar mijn hobby / werk voorlopig.
Ik heb volgens RDW er 1 op naam, maar Zoon, Dochter en nog verdere familie.... en met nog Duitse registratie kost het niets aan APK of Belasting en Verzeker plicht, mits op eigen terrein kan staan.
En hoe moet ik de 2 tot aanhanger omgebouwde rekenen?
Ik kan er straks 9 op de foto zetten..... als Jaap dat bedoelde, maar niet alles rijdende!
Dankzij de Polo, Fabia & Ibiza voldoende ruim motoren als het toch fout is.
Wel veel omzet werk maar mijn hobby / werk voorlopig.
Ik heb volgens RDW er 1 op naam, maar Zoon, Dochter en nog verdere familie.... en met nog Duitse registratie kost het niets aan APK of Belasting en Verzeker plicht, mits op eigen terrein kan staan.
En hoe moet ik de 2 tot aanhanger omgebouwde rekenen?
Ik kan er straks 9 op de foto zetten..... als Jaap dat bedoelde, maar niet alles rijdende!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Foto's willen we zien!eekhoorntje schreef: ↑23 dec 2018, 17:08Ik kan er straks 9 op de foto zetten..... als Jaap dat bedoelde, maar niet alles rijdende!

- trebbor77
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Vanmorgen maar eens een "goed doel" gezocht voor min kerstbonus en 2 nieuwe koplampen voor besteld. Wat een prijsverschil zit er in die dingen onine zeg. Uiteindelijk bij Pitstraat.com 2 stuks Van Wezel gevonden voor € 232,98 inclusief verzden. Dat is € 207,98 GOEDKOPER dan de duurste exemplaren die ik vond