Dit weekend eindelijk zaterdagnamiddag en heel de zondag niks gepland. Tijd dus om alles ineens samen te doen. CC hendel en komfortblinkerrelais van Cum-Cartec ingebouwd en meteen ook een nieuwe dab radio geïnstalleerd. Daar er dus ook een micro voor handevrij bellen en een dab antenne moest worden ingebouwd, is er een hele hoop covers moeten gedemonteerd worden. Maar intussen alles er in en werkend. Daar ik nog een Autodia S101 had liggen, heb ik de cruise control daarmee vrijgeschakeld. Wel niet helemaal duidelijk te zien wat je doet met dat kastje. Denk dat dit met VAGCOM wel veel duidelijker is. Dus tenzij het zou kunnen dat dit toch al actief stond, is het blijkbaar wel gelukt.
Wel heb ik een aantal keer het contact aan en afgezet tijdens de hele procedure en toen ik dan de eerste keer de wagen startte, liep die even moeilijk en rook ik benzine. Niet goed voor de tikker als je net met dat bakje hebt zitten klooien...

maar hij draaide na een paar tellen wel goed. Zou dit kunnen komen omdat er 1 of meer injectoren lekken of eventueel omdat de batterij afgekoppeld is geweest?
Anyway, alles zit terug in elkaar en ik heb geen schroeven over.