Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Vandaag druk aan 't bakken geweest....
Van A1 t/m 100.....
Dit was voor enkele mede forum leden.
Van A1 t/m 100.....
Dit was voor enkele mede forum leden.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Mijn auto kan er weer een jaar tegenaan! Gisteren goed gekeurd.
- TomA2
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mn deurpaneel linksvoor van een gat voorzien ter grootte van de gordelclip... Bleef hangen toen ik mn deur dicht deed. Nu een mooi rechthoekig gaatje achter de armsteun... Gelukkig zit Herr A2 Doktor om de hoek, dus dat komt ook wel weer goed 

2002 Audi A2 1.4i Azurblauw
1986 Citroen 2CV6 Spécial Pick Up
1964 Solex Oto Van der Heem
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1986 Citroen 2CV6 Spécial Pick Up
1964 Solex Oto Van der Heem
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- davevogel0
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Vandaag een nieuwe rechter koplamp mogen ontvangen. Productiedatum, 23-1-2019. Nieuwer kan haast niet. 

- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Eigenlijk gisteren;
Op de A4 vluchtstrook m'n bodem bescherm plaat terug liggen frotten, nadat ie met forse tegenwind en 130km in het uur besloot om het asfalt te gaan schrapen........... Men, wat een herrie maakt dat zeg, dacht dat het blok besloot in puin te gaan draaien!
Maar snel het net afstruinen voor een degelijke bevestigings set voor de bodemplaat (want het is nu een beetje houtje touwtje...... = Eigen schuld, dikke bult
), want dan had het waarschijnlijk niet kunnen gebeuren!
Op de A4 vluchtstrook m'n bodem bescherm plaat terug liggen frotten, nadat ie met forse tegenwind en 130km in het uur besloot om het asfalt te gaan schrapen........... Men, wat een herrie maakt dat zeg, dacht dat het blok besloot in puin te gaan draaien!
Maar snel het net afstruinen voor een degelijke bevestigings set voor de bodemplaat (want het is nu een beetje houtje touwtje...... = Eigen schuld, dikke bult

ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Vandaag weer eens bij @DED@2 op de koffie geweest. Naast gezellig, ook erg functioneel. Zo weet ik nu dat mijn A2 nog steeds geen vreemde storingen bevat en dat ik geen verwarmde spiegels heb. Hoef ik me ook niet meer af te vragen waarom ze niet verwarmen. Ook even in zijn auto naar z'n zelf samen- en afgestelde setup geluisterd. Klinkt lekker, met name met instrumentale muziek is het genieten. Daarnaast zijn alle upgrades die hij eigenhandig heeft toegevoegd natuurlijk mooi om te zien. Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.
Ondanks dat er bij het uitlezen niets vreemd naar boven is gekomen, start m'n auto wel regelmatig slecht. Gek genoeg meestal als de motor al warm is. Dan krijg ik 'm niet aan zonder een beetje gas bij te geven. Als hij eenmaal loopt, blijft hij stationair netjes lopen.
Oh, @eekhoorntje, hoe zit het met de deurknakkers? Zijn er al forumleden die jouw exemplaren toegepast hebben? Ik kan er wel twee gebruiken, maar vind het uiteraard wel fijn als er al wat positieve reviews zijn.
Ondanks dat er bij het uitlezen niets vreemd naar boven is gekomen, start m'n auto wel regelmatig slecht. Gek genoeg meestal als de motor al warm is. Dan krijg ik 'm niet aan zonder een beetje gas bij te geven. Als hij eenmaal loopt, blijft hij stationair netjes lopen.
Oh, @eekhoorntje, hoe zit het met de deurknakkers? Zijn er al forumleden die jouw exemplaren toegepast hebben? Ik kan er wel twee gebruiken, maar vind het uiteraard wel fijn als er al wat positieve reviews zijn.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik heb er vele verkocht maar geen klachten gehoord.
Wel word de productie steeds beter om maat door ervaring en kan iedereen toesturen...
Geld overmaken + Pb sturen want ik kijk de bankrekening niet dagelijks.....
Hoeveel weet ik niet meer, in Den Haag was uitdeel dagje en meer als vooraf gevraagd, de tel kwijt geraakt maar zelfs ondanks Brexit dreiging gewoon geleverd....!
Wel word de productie steeds beter om maat door ervaring en kan iedereen toesturen...
Geld overmaken + Pb sturen want ik kijk de bankrekening niet dagelijks.....
Hoeveel weet ik niet meer, in Den Haag was uitdeel dagje en meer als vooraf gevraagd, de tel kwijt geraakt maar zelfs ondanks Brexit dreiging gewoon geleverd....!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?