Is het een Aftermarket radio?
1.2 TDI te koop in onderdelen
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
- Atweetje
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Wat is een Aftermarket radio??

Ik bedoel zo’n inbouw frame aan voor aan de zijkant..
Wat is een Aftermarket radio??
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als je met zijkant de plastic kapjes bedoelde.... voor de smallere standaard radio... want Audi leverde extra brede.....
Die zijn via Ali Express te koop, inclusief gratis verzenden en als ik die van mijn opstuurde betaal ik hier in NL wegens gewicht hetzelfde aan porto als nieuwe uit China.
Als je dit zoekt, ga ik die link wel zoeken.... heb er al 3 sets besteld...in 2018.
Die zijn via Ali Express te koop, inclusief gratis verzenden en als ik die van mijn opstuurde betaal ik hier in NL wegens gewicht hetzelfde aan porto als nieuwe uit China.
Als je dit zoekt, ga ik die link wel zoeken.... heb er al 3 sets besteld...in 2018.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Dealer kan bestellen, vaak vooruit betalen als je niet bekend bent omdat ze geen onverkoopbare onderdelen willen..... wel vaak flink duurder, dan wacht ik wel 2 tot 6 weken...
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hebben jullie het over de twee smalle opvulstukjes links en rechts van de radio. Ik heb de after market er pas uitgehaald en een originele concert 2 geplaatst.
Misschien dat ik je kan voorthelpen . Dan even via mail
Misschien dat ik je kan voorthelpen . Dan even via mail