Audi A2 1.4 TDI compleet alles aanwezig

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
jaapje
Audi A2 clublid
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

25 feb 2019, 11:19 2 x

Geen introductie, geen foto’s op het forum, geen normaal antwoord, alleen stuur me je e- mail adres ja sorry daar wordt ik achterdochtig van.
Het is ook geen vaststelling , ik heb geschreven “dat lijkt op” en een waarschuwing voor Joost .
Het ga je goed!
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

25 feb 2019, 13:20 2 x

Beste @paklie1957,

Op dit forum zijn we erg beducht op oplichterspraktijken. We volgen het aanbod nauwlettend en helpen aspirant kopers letterlijk 'op weg'. Forumleden die zich enkel aanmelden met het doel om een auto te verkopen om daarna weer van het toneel te verdwijnen worden hier volgens de forumregels niet getolereerd. Ondanks jouw goede bedoelingen is de reactie van @jaapje wellicht wat scherp aangezet maar wel relevant.

De advertentie stond bovendien in de verkeerde rubriek (Onderdelen gezocht) en is daardoor aan controle door de beheerders ontglipt. De advertentie is nu in de juiste rubriek geplaatst. Daar je nu in gesprek bent met @joost.cuijpers blijft de advertentie voorlopig nog staan.

Succes met de verkoop!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie