Zekering mistlampen voor.
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ivm de apk moeten mijn mistlampen voor worden afgesteld, als ze het niet doen schijnt het ook goed te zijn dus wil ik de zekering er even uithalen. Welke is het.
- Bijlagen
-
- Zekeringen
- IMG_20190318_132750.jpg (958.77 KiB) 3048 keer bekeken
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- kobus1978
Bedankt voor de reacties. Ga er mee aan de slag. Word het toch stekkers los halen denk ik.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Ja dat kan ook, maar als je de gewone H3 halogeen er in hebt kan je toch ook iets onder het bovenste pootje leggen zodat de mistlamp iets meer naar beneden schijnt. ( de bundel moet onder de horizontale lijn blijven vanaf het midden van de mistlamp).
Bij slecht weer vindt ik die mistlampen wel fijn!
Bij slecht weer vindt ik die mistlampen wel fijn!
- kobus1978
@luukske @jaapje Bedankt voor het meedenken.
Nu even de stekkers los gehaald voor de APK, op een later moment ga ik ze even afstellen.
Moderators, er kan een slotje op.
Nu even de stekkers los gehaald voor de APK, op een later moment ga ik ze even afstellen.
Moderators, er kan een slotje op.