Dank Audi_gekkie.
Heb de Up! van zoon lief gekocht.
Ik vermoed dat de nieuwe eigenaar van de A2 zich hier niet laat zien.
A2 1.4 2001
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Audi_gekkie
Wat is nou de reden geweest om de A2 te verkopen?
Zo'n Up rijdt heel goed, maar is vooral echterin erg krap en de kofferruimte is ook miniem.
Voor de wegenbelasting hoef je het ook niet te doen. De Up weegt maar ca. 20kg minder dan de A2.
Zo'n Up rijdt heel goed, maar is vooral echterin erg krap en de kofferruimte is ook miniem.
Voor de wegenbelasting hoef je het ook niet te doen. De Up weegt maar ca. 20kg minder dan de A2.
De Up! is van 2012 met 80K op de teller. Dat tegenover de A2 van 2001 met 190K. Ik heb gekozen voor meer betrouwbaarheid. Alhoewel.....alles kan kapot ;-)Wat is nou de reden geweest om de A2 te verkopen?
Veel succes bij de verdere zoektocht! :-bdik had ook geboden op deze a2, jammer dat hij weg is
we zijn momenteel bezig met een hele nette 2000 uitvoering met mooie opties. Hij ziet er voor zijn leeftijd erg netjes uit. Ik vraag mij alleen even af, stuurt een A2 gewoon zwaarder dan normaal of kan er een probleem zijn met de stuurbekrachtiging?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Je zou het chassisnummer kunnen laten natrekken door @koop9. Dan weet je gelijk alles over de auto.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16