ABS kabel links voor
- postzegellikker
- Motortype: BHC (1.4 TDI 75pk)
Goedemiddag,
Luc heb een kapotte kabel bij mijn wiel links voor, welke naar de ABS toe gaat.
Op een of andere manier is deze tussen de remmen gekomen bij de vorige eigenaar.
Weet iemand waar ik deze kabel kan krijgen?
Ik kom wel ABS sensoren tegen, maar deze zijn volgens mij zonder deze kabel..
Luc heb een kapotte kabel bij mijn wiel links voor, welke naar de ABS toe gaat.
Op een of andere manier is deze tussen de remmen gekomen bij de vorige eigenaar.
Weet iemand waar ik deze kabel kan krijgen?
Ik kom wel ABS sensoren tegen, maar deze zijn volgens mij zonder deze kabel..
- Bijlagen
-
- IMG_20190511_133220.jpg (3.26 MiB) 3364 keer bekeken
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Zeker weten? (foto is niet heel duidelijk voor mij...sorry) Kan ook je remblok verslijt indicator kabel zijn, die zit namelijk links, en wordt gewoon nieuw bij je remblokken geleverd.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- postzegellikker
- postzegellikker
Ok. Ik denk dat je gelijk hebt
Het probleem is dat de abs lampje brand. Bij het uitlezen krijg ik:
18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1649 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Enig idee waar ik het moet zoeken?
Het probleem is dat de abs lampje brand. Bij het uitlezen krijg ik:
18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1649 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Enig idee waar ik het moet zoeken?
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als je een versleten Rem melding had, maar ik denk dat dit een andere kabel is... gewoon de andere helft zoeken en door solderen en isoleren met krimp kousje , Duck Tape helpt maar tijdelijk....
Deze kabel goed vastzetten na herstel.
Verder welkom op het forum en we hebben nog een voorstel topic...
Wie is deze Euro 4 en 75 Pk diesel rijder?
Deze kabel goed vastzetten na herstel.
Verder welkom op het forum en we hebben nog een voorstel topic...
Wie is deze Euro 4 en 75 Pk diesel rijder?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Zou eerst zorgen dat de bedrading in orde is (zie de draden op de foto leunend tegen je homokineet...), natuurlijk ook even naar je remblokken kijken. Het zou kunnen dat de ruk aan je remblok indicator ook een ruk aan je ABS bedrading heeft gegeven.
In orde maken en fout wissen, blijft 'ie weg; happy days.....
Komt ie terug dan eerst kijken of het exact dezelfde foutcode is en dan verder vandaar uit op onderzoek uit.
In orde maken en fout wissen, blijft 'ie weg; happy days.....
Komt ie terug dan eerst kijken of het exact dezelfde foutcode is en dan verder vandaar uit op onderzoek uit.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Vermoedelijk op krik... ik zie dat wiel nog zitten... met wiel eraf zien we beter welke kabel het is.
Heb je soldeer spullen voor kabels doorverbinden, als het stekker los is heb je geluk...
Vanuit deze hoek zie ik mijn auto zelden.... dus zonder wiel en nogmaals een foto?
Na uitvergroten zie ik losgekomen tape van eerder prutswerk..... niet goed verbonden!
Heb je soldeer spullen voor kabels doorverbinden, als het stekker los is heb je geluk...
Vanuit deze hoek zie ik mijn auto zelden.... dus zonder wiel en nogmaals een foto?
Na uitvergroten zie ik losgekomen tape van eerder prutswerk..... niet goed verbonden!
- Bijlagen
-
- IMG_20190511_203444.jpg (976.17 KiB) 3325 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- postzegellikker
eekhoorntje schreef: ↑11 mei 2019, 20:33Na uitvergroten zie ik losgekomen tape van eerder prutswerk..... niet goed verbonden!
Klopt, er is aan geprutst door de vorige eigenaar... weet niet wat hij er aan gedaan heeft.
De foto is gemaakt vanuit een smeerkuil...
Ik zal maar eens een zet krimkousen halen en alle plakband er tussen uit halen...