oldtimerdag Sligro Drachten
- remco.elzinga
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Op 18 mei is de jaarlijkse oldtimerdag bij de Sligro in Drachten. Afgelopen winter voorgesteld daar even te kijken en er waren toen wel een paar geintereseerden. Vanaf 14:00 is concours elegance.
- Bijlagen
-
- IMG-20190511-WA0000.jpg (121.44 KiB) 4564 keer bekeken
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Super leuk @remco.elzinga maar helaas moet ik werk die dag.
Hoop dat het een leuke dag gaat worden voor de gene die wel gaan.
Hoop dat het een leuke dag gaat worden voor de gene die wel gaan.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Wat word de locatie van deze Meeting?
Want ik twijfel nog of ik op tijd terug ben, maar als je hier een locatie op geeft waar.... ?
Want ik twijfel nog of ik op tijd terug ben, maar als je hier een locatie op geeft waar.... ?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Klopt dit, zonder pasje kom je parkeerplaats niet op...
Ik dacht aan locatie in de buurt die Zaterdag dicht is voor A2 meeting... zien we alles langs komen en kunnen we daar ook rond kijken.
Ik dacht aan locatie in de buurt die Zaterdag dicht is voor A2 meeting... zien we alles langs komen en kunnen we daar ook rond kijken.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- remco.elzinga
Vorige keren werd je met n oldtimer naar het oldtimer deel gestuurd en met een gewone auto naar het 'Normale' deel gestuurd. kortbij zijn een mac en diverse parkeertereinen dus plekje komt altijd goed. ik denk dat ik ca 14:00 er ben.
rondrit begint al om 10 uur maar zal wel eens rondvragen hoe de aanrijroute is. altijd leuk om daar aan te staan. Mac is vlakbij. daar komen ze ik elk geval langs
rondrit begint al om 10 uur maar zal wel eens rondvragen hoe de aanrijroute is. altijd leuk om daar aan te staan. Mac is vlakbij. daar komen ze ik elk geval langs
- remco.elzinga
een minimeet! leuk elkaar getroffen te hebben!
- Bijlagen
-
- 20190518_144043.jpg (3.93 MiB) 4388 keer bekeken