Lid worden van de Audi A2 Club NL
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Even een vraag over het lidmaatschap; Is het ook mogelijk om voor 2 of 3 jaar achtereen lid te worden? Dus in één keer €20 of €30 over te maken, of geeft dat teveel administratieve rompslomp?
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Absoluut, je mag zelfs hoofdsponsor worden!

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Spits

ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
@Spits ,
Welkom bij de club. Hoe voelt dat nou om er echt bij te horen.

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Spits

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik weet niet of me dat in dank afgenomen wordt, vrees dat ze me de hekken inrijden om de SPITS weer op te heffen

Deze is ontvangen waarvoor dank!
BBQ staat voor zondag gepland, 31 augustus andere vette hap, wellicht kunnen we de sleutelmeeting ook vergezellen met een paar stukken vleesch

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
3 jaren vooruit?
Dan is het niet duidelijk hoeveel leden normaal en vooruit betalen en hoeveel er voor dit jaar in de kas zit.
Bij 3 jaren vooruit is dus 2020 t/m 2022 betaald dus in 2023, wat dan?
En wat doen we als we de contributie verhogen?
Ik vind dit leuk bedacht maar de penningmeester kan elke wanbetaler die op 1 februari niet binnen is gewoon Forum lid maken en grijze naam geven... lijkt me handiger en makkelijker bij te houden.
HJ roept nu wel prima... maar ik vind dat vooral de Penningmeester hier over moet beslissen.
Dan is het niet duidelijk hoeveel leden normaal en vooruit betalen en hoeveel er voor dit jaar in de kas zit.
Ik vind dit leuk bedacht maar de penningmeester kan elke wanbetaler die op 1 februari niet binnen is gewoon Forum lid maken en grijze naam geven... lijkt me handiger en makkelijker bij te houden.
HJ roept nu wel prima... maar ik vind dat vooral de Penningmeester hier over moet beslissen.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Maak je geen zorgen Dirck, dat komt boekhoudkundig helemaal in orde!eekhoorntje schreef: ↑30 mei 2019, 17:193 jaren vooruit?
Ik boek voor @spits in 2019 gewoon € 10 en de overige € 20 staat gereserveerd voor 2020 en later. Als de contributie in 2020 hoger zou zijn dan € 10, dan boek ik dat hogere bedrag voor 2020 en het restant is dan voor 2021. Als de contributie lager wordt, kan hij er nog langer plezier van hebben

Maar bedankt voor het meedenken - je opmerking dat het iets ingewikkelder is te administreren, is helemaal correct.