Enkele weken terug maar eens het advies opgevolgd en per mail Dago in Doetinchem benaderd. Per kerende mail een positief antwoord terug en de dopjes, die uit 2 delen bestaan, voor een habbekrats besteld. Een paar dagen later de bestelling opgehaald en eenmaal thuis bleken ze niet te passen. Meteen weer een mailtje naar Dago en deze doppen bleken voor het achtertapijt. Omdat ik verder geen onderdelen nummers had het nummer van het onderste deel van de dopjes waarvan er nog 2 op de bodem van de auto waren achtergebleven gestuurd en het chassisnummer van de auto. Hiermee heeft de onderdelenman de juiste dopjes kunnen vinden en daarvan bleek de prijsstelling zodanig dat ze daar bij Porsche nog wat van kunnen leren!
Afijn, je bent misschien de draad kwijt met het doppen gebeuren. Hier komt het op neer:
Het gaat dus om de tweedelige doppen die op/onder het tapijt van de auto zitten en waar je de losse automatten op vast klikt.
Voor de achterzijde heb je 4 setjes nodig:
8e0864227 Prijs : 0,68 incl. btw per stuk
8E0864229 4PK Prijs: 0,61 incl. btw per stuk
Voor de voorzijde heb je ook 4 setjes nodig:
8Z0864229A 4PK Prijs: 11,47 incl. btw per stuk (boven)
3D0864523 B41 Prijs: 0,32 incl. btw per stuk (onder)
Grappig detail, het onderste deel van de voorzijde worden ook gebruikt voor de VW Pheaton en kosten 32 ct.
Waarschijnlijk zijn de bovendopjes zo duur omdat ze specifiek voor de A2 zijn (en die is dus bijzonderder dan een Pheaton

. De onderdelenman vond ze ook zo aan de prijs (ik had 3 setjes nodig) dat hij me iets tegemoet is gekomen. Op internet zijn ze ook te vinden maar dan ook voor dit soort bedragen.
Vandaag even de tijd gehad om ze te monteren en eindelijk kan ik mijn automatten op de plek houden waar ik ze wil hebben.