07 jun 2019, 12:20
0 x
Vraagje;
Hoeveel betaal je nu voor WA....
Jongeren onder 24 hebben dure zonder korting en dan is WA extra ook Extra duur!
Mijn kale WA is maar €200,- + Extra + belasting €269,- met 80% korting.
Je kunt ook zeggen, ik betaal maar 20% en een puber de volle 100% dus €1000,- kale WA...
en verhoogd eigen risico van geen €100,- maar €450,-
Dus wie heeft welke polis waar? Voor mijn is het dus €69,- voor belasting en WA+ deel.
Dat is naast raam schade ook brand diefstal, en helaas is in vele buurtje die brand hard nodig!
Wel krijg je dagwaarde!
Daarom, is er belangstelling voor Taxatie weekend?
Ik weet iemand die erkende Taxatie kan doen en Club leden €80,- Forum leden €100,-....
En 3 jaren geldig en bij herkeuring over 3 jaren in grote groep €55,-/€75,- mits zelfde auto en
zelf onderhoud aangeleverd.
Forum leden en vreemde voertuigen als een Audi 80 Cabrio, ja ik mag dus als Clublid voor deze Cabrio ook de volle €100,- /€75,- betalen, tenzij ik meerdere voertuigen van 1 eigenaar gelijk zou keuren!
Tijd en datum is afhankelijk van aantal en geen juli/augustus, want hij hoopt dat over 3 jaren er naast nieuwe vooral herkeuringen zijn, controleren en printen maar.... 1 brug is voldoende en ik heb een locatie op het oog.... maar als we nu datum prikken moeten we over 3 jaren ook die datum aanhouden!
Vraag 2:
Komt er in deze buurt wel eens meer huisvuil en zo via luchtpost en zo...?
Dan zou een camera aan overzijde goed zijn, met bewegingsmelder kun je dan alle schade claimen.
En bij huurders zou de woningbouw deze eruit kunnen zetten wegens wangedrag!
Ook als de persoon niet goed in beeld kwam, de huurder van het balkon is verantwoordelijk als de persoon niet herkenbaar is met petje en zonnebril.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...