Gele Color Storm met ribbelgril
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Jur
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Ik ben ook van mening dat de donkerblauwe colorstorm toch de mooiste uitvoering is van de gehele line-up.
De witte kan mij trouwens ook bekoren
De witte kan mij trouwens ook bekoren

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik vind bovenstaande A2 meer een rijdende vlavlip ...

Ik weet van vroeger dat stootstrippen e.d. op de auto zaten om eventuele krasjes/beschadigingen e.d. gemakkelijk te kunnen herstellen zonder de hele deur/zijkant over te hoeven spuiten.
Die functie hebben de strippen door het in de kleur spuiten naar mijn idee helemaal verloren.
Losse strippen in de kleur spuiten levert (zeker bij metallic lakken) vrijwel altijd kleurverschil op.
Ben je dus alsnog verplicht om het hele paneel te laten spuiten ...
- HansJan
- Moderator
Er zijn er kennelijk meer die de CS niet kunnen waarderen, maar om dan gelijk de nummerplaathouder in mijn bumper te persen gaat mij toch wat ver

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
En niet eens een briefje wanneer ze kunnen komen poetsen.

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
De zwarte afdruk krijg ik wel weg, maar de afdruk van de houder niet 
Het zij zo.Ik houd nog net zo veel van onze knalgele CS. Niemand die me die afneemt!

Het zij zo.Ik houd nog net zo veel van onze knalgele CS. Niemand die me die afneemt!

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Sorry Hans Jan,
Ooit heb ik een schadevrije Bumper met achterklep gespoten!
De nu CS Piningrun is helaas niet goed geschuurd en na hogedruk spuit zie je resultaat!
Ja, ik heb Reuma en dat is na 1¾ jaren helaas zichtbaar geworden!
Zo kom ik zelf ook op de foto!
Groetjes van de Gele Color Storm sloperij!
Ooit heb ik een schadevrije Bumper met achterklep gespoten!
De nu CS Piningrun is helaas niet goed geschuurd en na hogedruk spuit zie je resultaat!
Ja, ik heb Reuma en dat is na 1¾ jaren helaas zichtbaar geworden!
Zo kom ik zelf ook op de foto!
Groetjes van de Gele Color Storm sloperij!
- Bijlagen
-
- IMG_20190619_084718_016.jpg (369.86 KiB) 3055 keer bekeken
-
- IMG_20190619_084522_201.jpg (137.97 KiB) 3055 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Helaas kwam niemand met de zwarte Color Storm uit 2005!
https://a2-freun.de/forum/forums/topic/ ... y-pick-up/
https://a2-freun.de/forum/forums/topic/ ... y-pick-up/

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
AH! heerlijk! Oh wat jammer dat ik dit topic nu pas zie!
Hier ben ik goed in. Op vileine manier iedereen tegen elkaar opzetten. Slaande ruzie tot gevolg.
haha... ik begin met tussen de regels door te vertellend dat iemand nog geld verschuldig is. Daarna pak ik de 1.4 motoren aan. Da's voor watjes.
Langzaam loopt de irritatie op bij menigeen. Een paar nemen het serieus en gaan recht overeind zitten en vinnig terug typen. Iemand anders neemt het voor me op wat weer helemaal verkeerd valt, De moderatoren weten niet hoe hier mee om te gaan. Rood is ruk! Roep ik nog snel en maak me uit de voeten. Als een intrigant het hele forum op stelten!
Nogmaals: heel jammer dat ik het nu pas zie.
Maar nu even serieus: die gele A2 kan écht niet. Een ontwerpfout. Je schaamt je toch kapot in zo'n kanarie.
Echt zo'n ding van: "kijk mij eens".
Onbegrijpelijk dat ontwerpers dat toegestaan hebben. Kunnen we niet als groupby alle gele overspuiten? een soort sleutelmeeting?
Dan plakken we er gelijk een tourtocht aan vast.
zo zou ik uren door willen gaan, maar ik beperk me tot bovenstaande.
hik...
betutteling is zinloos; passie is Goud