Gele Color Storm met ribbelgril
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- ArcSissy
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Hi hi, ha haa ROFLMAO!Veertienmeizeventien schreef: ↑19 jun 2019, 21:49AH! heerlijk! Oh wat jammer dat ik dit topic nu pas zie!
Hier ben ik goed in. Op vileine manier iedereen tegen elkaar opzetten. Slaande ruzie tot gevolg.
haha...
hik...
Dank @Veertienmeizeventien voor deze (weer) meesterlijke bijdrage!
... still on the floor ...
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
En ik zei nog zo: niemand die me de CS afneemt! Maar met deze hooligan in ons midden moet ik me toch zorgen gaan maken. Die deinzen nergens voor terug. Geen bitumen tegen bestand. Gaan in één moeite door. Tot het bittere eind. En dan achterover leunen en .... hik ....
Heerlijke bijdrage @Veertienmeizeventien!

Heerlijke bijdrage @Veertienmeizeventien!

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Nena zong het 36 jaar geleden al:Veertienmeizeventien schreef: ↑19 jun 2019, 21:49AH! heerlijk! Oh wat jammer dat ik dit topic nu pas zie!
Hier ben ik goed in. Op vileine manier iedereen tegen elkaar opzetten. Slaande ruzie tot gevolg.
........
Maar nu even serieus: die gele A2 kan écht niet.
....
zo zou ik uren door willen gaan, maar ik beperk me tot bovenstaande.
hik...
"99 Kriegsminister
Streichholz und Benzinkanister
Hielten sich für schlaue Leute
Witterten schon fette Beute
Riefen Krieg und wollten Macht
Mann, wer hätte das gedacht
Dass es einmal soweit kommt
Wegen 99 Luftballons ..."
https://youtu.be/La4Dcd1aUcE
- TomA2
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Zo was er op het 2cv.nl forum waar ik lid ben jaren lang de trend om mensen met een rode eend niet serieus te nemen... Omdat iedereen een rode eend had, of heeft gehad..
Ontstonden naar verloop van tijd twee kampen, anti-rood en pro-rood... Gaf ook altijd leuke reacties op het forum, vooral bij nieuwelingen die trots hun rode voiture voor kwamen stellen

2002 Audi A2 1.4i Azurblauw
1986 Citroen 2CV6 Spécial Pick Up
1964 Solex Oto Van der Heem
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1986 Citroen 2CV6 Spécial Pick Up
1964 Solex Oto Van der Heem
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik heb in Duitsland een Gele CS gekocht!
Ja, sorry 14 mei 17 maar die moet nog even gespoten worden en beetje uitgedeukt, rechts diverse butsen na slippartij afgelopen winter!
Ik wilde deze Kanarie gele juist in Klatergoud spuiten, ja de Botsauto grove glitter lak, maar na de aanval van 2 CS rijders uit Arnhem, er rijden daar 2 gele CS, met en zonder Open Sky......
Na uitdeuken en binnenkant reinigen gele stoelen en zo kan ik ook Mandel Beige lak kopen!
Het dak werkte perfect met accu boor en Inbus bitje!
Nu de rest nog...
Ja, een Mandel beige met Open Sky, trekhaak voor veiliger bumper... geen sensoren maar camera ga ik plaatsen dus je ziet ook lage stoepranden.... en zo.
En deze oktober 2004 BBY met onderhoudshistorie van Seat Service in Duitsland... zal straks nieuwe kenteken serie krijgen... en word hiermee 2e mandel beige auto... 1 gewone en 1x CS....
Wel zal het iets langer duren... weet nu hoe belangrijk die slecht bereikbare randjes schuren is... zie eerdere foto's in dit Topic....
Ja, sorry 14 mei 17 maar die moet nog even gespoten worden en beetje uitgedeukt, rechts diverse butsen na slippartij afgelopen winter!
Ik wilde deze Kanarie gele juist in Klatergoud spuiten, ja de Botsauto grove glitter lak, maar na de aanval van 2 CS rijders uit Arnhem, er rijden daar 2 gele CS, met en zonder Open Sky......
Na uitdeuken en binnenkant reinigen gele stoelen en zo kan ik ook Mandel Beige lak kopen!
Nu de rest nog...
Ja, een Mandel beige met Open Sky, trekhaak voor veiliger bumper... geen sensoren maar camera ga ik plaatsen dus je ziet ook lage stoepranden.... en zo.
En deze oktober 2004 BBY met onderhoudshistorie van Seat Service in Duitsland... zal straks nieuwe kenteken serie krijgen... en word hiermee 2e mandel beige auto... 1 gewone en 1x CS....
Wel zal het iets langer duren... weet nu hoe belangrijk die slecht bereikbare randjes schuren is... zie eerdere foto's in dit Topic....

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Zo te lezen heb je diverse projecten/projectjes onderhanden. Kun je daar geen apart topic over openen?eekhoorntje schreef: ↑20 jun 2019, 11:04Ik heb in Duitsland een Gele CS gekocht!
Nu de rest nog...
Wel zal het iets langer duren... weet nu hoe belangrijk die slecht bereikbare randjes schuren is... zie eerdere foto's in dit Topic....![]()
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Zoiets als, Het dagboek van een eekhoorntje.Peter_Audi_A2 schreef: ↑20 jun 2019, 11:32Zo te lezen heb je diverse projecten/projectjes onderhanden. Kun je daar geen apart topic over openen?eekhoorntje schreef: ↑20 jun 2019, 11:04Ik heb in Duitsland een Gele CS gekocht!
Nu de rest nog...
Wel zal het iets langer duren... weet nu hoe belangrijk die slecht bereikbare randjes schuren is... zie eerdere foto's in dit Topic....![]()

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Peter_Maathuis
- Moderator
En dan uitgesplitst per kleur, elk A2-project een eigen topic. Anders kunnen we nog minder touw aan vastknopen 

- HansJan
- Moderator
Ik kan niet wachten! De boeketreeks van @eekhoorntje!
Geven we hem ook zijn eigen hoekje op het forum? Sturen we daar eerst alle nieuwe leden heen en als ze meer willen mogen ze na betaling door het poortje naar de A2 hemel.
Geven we hem ook zijn eigen hoekje op het forum? Sturen we daar eerst alle nieuwe leden heen en als ze meer willen mogen ze na betaling door het poortje naar de A2 hemel.

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16