Kachelventilator onregelmatig
- edje13
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hallo forummers, met deze temperaturen natuurlijk de ventilator goed laten draaien. Nu is mij opgevallen dat deze op verschillende(schommelende) frequenties draait. De airco staat dan op auto.na wat googlen zie ik de termen
Verwarmingsweerstand en regelweerstand voorbij komen. Maar welke is het nu, en waar zijn deze gemonteerd?
Bvd, edje13 Ook diverse prijzen
Verwarmingsweerstand en regelweerstand voorbij komen. Maar welke is het nu, en waar zijn deze gemonteerd?
Bvd, edje13 Ook diverse prijzen

- Bijlagen
-
- 8F758B83-F4E4-4802-AFA2-59721860C44B.jpeg (113.22 KiB) 3389 keer bekeken
- edje13
- Audi A2 clublid
Ik weet dat de A2 dokter dit zo gefixt heeft, alleen voordat ik bij de dokter ben zou ik de blower er ook uit moeten hebben
(zuid Limburg-Waalwijk).
Daarbij vind ik het leuk om zelf aan de auto te sleutelen.
Alleen, kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen beide foto’s en waar deze gemonteerd zijn. De “groene” zit in de blower(toch?).
Bvd

Daarbij vind ik het leuk om zelf aan de auto te sleutelen.
Alleen, kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen beide foto’s en waar deze gemonteerd zijn. De “groene” zit in de blower(toch?).
Bvd
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Voor mijn was schoonmaak zilveren blokje voldoende voor jarenlange oplossing!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- edje13
- Audi A2 clublid
@chipsoer & @eekhoorntje bedankt voor de info. En waar is deze gemonteerd( de zilveren. Heb nl airco
)? Heb wel een foto online gevonden maar kon de lokatie niet visueel plaatsen

- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dashboardkastje eruit halen, zowieso. Nu weet ik niet zeker of je de blower er ook uit moet halen of dat je hem direct ziet zitten. Dacht dat je na verwijdering hem direct tegenkomt. Zit aan de kant van de midden console.
- edje13
- Audi A2 clublid
Na op de foto geklikt te hebben kwam ik op het archief gedeelte van audi-A2 uit, met duidelijke uitleg hierover
. Alleen stond hier niet in dat het degene met airco betrof