Geacht Bestuur;
Ik denk dat vele even afwachten tot op maandag 26 Augustus!
Eerst draaide de Airco overuren en moest deze even snel vullen.... te heet.
Nu stralend weer en we zijn alle goed gewassen!
Net ingezeept en ja hoor, onze liever Heer zegende mijn werk met hoosbui en alles naar de bliksem!
Ik verwacht een stormloop op het aanmelden.... dus naar Zondag?
Maar ik zie nog niet aanmeldingen die Niet op Zondag geschreven hebben...
Ik kan dus nog geen Pannenkoek reserveren omdat ik Zaterdag een 3 klussen heb staan,
waaronder een Geopende Sky dichtdoen.... repareren komt later wel en gelijk daar nieuwe keuken helpen plaatsen... Zondag kan ik langer....
Door 2 dagen krijg je dit soort aanmeldingen, en ik denk dat Zaterdag prima is....
Jos- Br heeft tenslotte prima personeel om toch op de ook Aluminium TT naar buiten te rijden?
En naast op elke zaterdag werkende ondernemers, ik hoorde iemand die elke Zondag naar de kerk ging en die kan zeker geen enkele Zondag!
Ja, ik wist het niet maar een Organist kan niet zomaar weg blijven!
Ik denk dat net als in 2015 er vooral laatste week storm gaat lopen, en dat was bij Jos-Br ook bepaald niet Centraal gelegen maar wel geslaagd en gelukkig niet op Zaterdag want toen stond het industrie terrein flink vol!
Maar die ALV, is er al een agenda of mogen we via gesloten pagina voor leden al dingen insturen?
Dan kan zowel bestuur als alle leden zich voorbereiden of ze een voorstel goed of af moeten keuren!
Naast de prima toertocht dus ook ALV eindelijk... maar wat willen we straks?
Helaas een halve toch voor mijn.... maar ik kan ook niet alles hebben.
En de Nog geen A2 bezitters? Naast Jos-Br vind ik dat Peter Maathuis ook zijn Cabrio mag pakken... of iets anders van andere leden... en Jaapje met de Q2, geen probleem, wel loopt hij het risico op mag ik even zitten, want hoe hoog is die instap en hoe zijn die stoelen?
Dit is tevens mijn vraag op de ALV, mogen vreemd rijders ook hun alternatief laten zien?
Nee, ik kom niet met de lompe Krampeerauto, en de Panhard et Levassor is ook nog niet klaar.
Deze ook volledig Aluminium auto wegens de 2e wereld oorlog en staal tekort ook te duur was... is nu beter dan de nieuwe modellen van staal die later kwamen!
En nee, geen 4 deurs of Cabrio, maar de 5 deurs Ambulance, met roldak als de Eend!
Alleen zal dat nog jaren duren, want hoewel geen roest, onderdelen zijn duur en schaars en nee, een 2CV4 motor past niet, wel boxer maar toch 100% anders ondanks de latere overname....
Compleet weegt deze maar 705 kg dus onze A2 is gewoon te zwaar!

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...