17 aug 2019, 08:32
0 x
Hallo Jens...
Voor een diesel vrij weinig Km gereden!
Import of NL kenteken en welke handelaar?
Er zijn enkele handelaren die erg dubieus zijn, en meer info en als we mee kunnen kijken kunnen we miskoop voorkomen.
De deur rechts, mijn specialiteit is knakkende deurvangers, niet leuk geluid maar onschuldig.
Dan kun je bij dealer voor €50,- of bij mijn revisie setje van €5,- bestellen en via How To hier zelf doen.
En Welke diesel, de AMF met Euro 3 mag niet elk Centrum straks in in vele Europese steden.
De BHC en ATL wel die Euro 4 hebben.
Ook goed dat je 2 andere meeneemt maar.... de A2 heeft nooit roest, maar wel enkele andere puntjes en
wij weten vaak wat dat koste en waar je specifiek op moet letten.
Forum leden in de buurt van Verkoper zijn soms handig....want we hebben enkele met zeer veel ervaring in A2 en vooral hoe het niet moet.
Ook de kastjes die de garage gebruikt zijn binnen onze Club aanwezig, dan is uitlezen of de teller en boordcomputer dezelfde KM geven en dat is handiger dan zomaar afdingen voor lagere prijs.
Glim plekken op stuur, dat kan zowel meer KM zijn als Stadsverkeer!
Ik heb een auto met minder Km en nog meer slijtage, maar dat was vooral in regio van Huisarts, korte stukjes... net als pedaal rubbers, versleten of nieuwe , en even los halen en je ziet datum rubber als ze hebben vervangen!
Wel mooie A2 maar ik weet wat achterstallig onderhoud kan kosten.
Net als ik in Apeldoorn bij handelaar nieuwe tandriem zag, bleek alleen sticker te zijn en onder kapje oude riem dus pure dubieuze handelaren zitten er tussen.... verse riem bleek 17 jaren oude te zijn!
Maar goed dat je voor de koop hier ging kijken en vertel ons vooral iets meer, wij kopen hem niet, we hebben alle al een A2... dus wel kijkers, geen kopers en dat begrepen handelaren vaak niet.
Dan zien ze vele liefhebbers en wij veroordelen de auto & handelaar die er mee bleef zitten!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...