Hallo allemaal,
Ik ben vandaag even naar de sloperij geweest in de hoop dat er een A2 stond. En ja hoor, daar staat een A2 1.2TDI. Ik zocht naar nieuwe stoelen en lichtschakelaar en eventueel radio.
Stoelen gevonden, weet niet helemaal zeker wat ik er van vind en of het een goede aankoop zou zijn. Dus maar even laten liggen en volgende week evt nog een keer kijken.
Lichtschakelaar had ook een enorm probleem met softlack, dus die heb ik ook laten liggen. Radio was er helaas al uit gehaald.
Hierbij foto’s!
Audi A2 op de sloop gevonden (en een Lupo 3L ;)).
- jensvos
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
- Bijlagen
-
- F56FB6DA-E9A6-4ABB-AD2B-30420E5B5F3A.jpeg (2.56 MiB) 2162 keer bekeken
-
- 0D6FAAFB-C9A7-4D9F-B64B-FBDD3C9D722F.jpeg (1.82 MiB) 2162 keer bekeken
-
- 7E15196C-3572-4055-887E-7903F4E67962.jpeg (2.29 MiB) 2162 keer bekeken
-
- 4171E038-EAF6-473D-9D74-F0C23B9322C8.jpeg (2.28 MiB) 2162 keer bekeken
-
- CE084C4C-C3D0-4D62-AB26-0EFB37446A56.jpeg (2.23 MiB) 2162 keer bekeken
1.4 TDI | 75pk | 2003 | AMF | S-Line | Kobaltblauw Metallic | FIS | Trekhaak
- jensvos
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
De voorste twee stoelen zijn allebei een beetje ingezeten. Wang hangt een beetje aan de bestuurderszijde. Vind ik niet erg. Alleen is het wel goed te zien dat het veel gebruikt is dmv schade aan alcantara stof.
Weet jij toevallig waar ik alcantara stof kan laten repareren? Ik ga straks met de laptop zoeken of er in de omgeving van Hoogeveen/Zwolle een reparateur zit.
1.4 TDI | 75pk | 2003 | AMF | S-Line | Kobaltblauw Metallic | FIS | Trekhaak
Duidelijk en snel antwoord.
Ja ik ken een prima reparateur en nee, die zit niet in jouw buurt.
Ik hobby regelmatig bij een stoffeerder en daar ben ik toevallig afgelopen gisteren met Audi voorstoelen voorzien van Alcantara bezig geweest (stof vervangen)
Weet dat Alcantara prijzig is (vergelijkbaar met leer) en relatief snel slijt (pluizig wordt).
Dat is dan wel weer een beetje weg te "scheren" maar blijft wat "kaal" .
Een stoel opvullen is dagelijkse kost en met prima resultaat.
Helaas voor je niet om de hoek en het is best wel tijdrovend. Want een ding is zeker. Audi stoelen zijn een van de meest degelijke en complexe stoelen die er zijn.
Ik heb in het verleden veel met Lupo stoelen gedaan en die demonteer ik in 10 minuten (incl. uitbouwen). Bij een A2 wel 2 uur.
Dit alles ter info.
Mocht ik wat voor je kunnen betekenen= Daar zijn we het A2 forum voor.....
Ja ik ken een prima reparateur en nee, die zit niet in jouw buurt.
Ik hobby regelmatig bij een stoffeerder en daar ben ik toevallig afgelopen gisteren met Audi voorstoelen voorzien van Alcantara bezig geweest (stof vervangen)
Weet dat Alcantara prijzig is (vergelijkbaar met leer) en relatief snel slijt (pluizig wordt).
Dat is dan wel weer een beetje weg te "scheren" maar blijft wat "kaal" .
Een stoel opvullen is dagelijkse kost en met prima resultaat.
Helaas voor je niet om de hoek en het is best wel tijdrovend. Want een ding is zeker. Audi stoelen zijn een van de meest degelijke en complexe stoelen die er zijn.
Ik heb in het verleden veel met Lupo stoelen gedaan en die demonteer ik in 10 minuten (incl. uitbouwen). Bij een A2 wel 2 uur.
Dit alles ter info.
Mocht ik wat voor je kunnen betekenen= Daar zijn we het A2 forum voor.....