kennismaking
- peter46
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Het was er nog niet van gekomen me voor te stellen. Mijn naam is Peter en sinds mei rij ik weer met veel plezier in een A2 , heb er eerder een gehad toen ie pas uit was gekomen. Ik heb 'm via Jan Eenink gekocht en hij heeft er een paar dingetjes aan veranderd maar hij is nu helemaal perfect . Ik lees met veel plezier het wel en wee van de A2tjes in dit forum maar ben zelf helemaal niet technisch dus ik begrijp niet alles wat jullie berichten. met vriendelijke groet Peter
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
Welkom!
betutteling is zinloos; passie is Goud
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom hier Peter!
We hebben jouw smetteloze A2 tijdens de meeting van 2018 al mogen aanschouwen.
Een ware beauty met de zeer bijzondere bumperbescherming:

Mochten er vragen zijn omtrent het gebruik van het forum en de functies, dan tref je aan de rechterkant van het forum de link naar de quickstart (Onder de donkergrijze kop "Help! Een nieuw forum") .
Heel veel plezier van jouw kogel gewenst en wellicht tot ziens op één van de meetings!
We hebben jouw smetteloze A2 tijdens de meeting van 2018 al mogen aanschouwen.

Een ware beauty met de zeer bijzondere bumperbescherming:
Mochten er vragen zijn omtrent het gebruik van het forum en de functies, dan tref je aan de rechterkant van het forum de link naar de quickstart (Onder de donkergrijze kop "Help! Een nieuw forum") .
Heel veel plezier van jouw kogel gewenst en wellicht tot ziens op één van de meetings!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ook Welkom,
En je kunt na veel lezen ook een adres in Waalwijk vinden als je ooit problemen zou hebben.
En we helpen graag elkaar, alleen is het iets te ver weg voor mijn maar een Meeting in die regio zou best kunnen, wel leuke kleur en zeldzame velgen.
En je kunt na veel lezen ook een adres in Waalwijk vinden als je ooit problemen zou hebben.
En we helpen graag elkaar, alleen is het iets te ver weg voor mijn maar een Meeting in die regio zou best kunnen, wel leuke kleur en zeldzame velgen.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
HansJan schreef: ↑29 sep 2019, 21:05
OOHHH!! wat een prachtig shot van de perfecte "meetinghouding!"
Met z'n allen rondom een auto; de motorklep achteloos op de grond;
Uiteraard: handen diep in de zakken.
Beetje lullig kijkend...
Perfect uitgevoerd! Bij een jurisport was hier een hoog cijfer gegeven...
Ik ga hem inlijsten en boven de openhaard hangen.
betutteling is zinloos; passie is Goud
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid