Audi A2 Club NL Sleutelmeetings
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@jensvos dat varieert. Remmen, olie, schokdempers, claxonupgrade, dempen van portieren, diverse overige upgrades, etc.
De sleutelmeeting is door de A2 Club georganiseerd en voor leden toegankelijk. Kijken mag, sleutelen betekent lid worden. Zie daarvoor de voorwaarden in het eerste bericht van dit topic.
De sleutelmeeting is door de A2 Club georganiseerd en voor leden toegankelijk. Kijken mag, sleutelen betekent lid worden. Zie daarvoor de voorwaarden in het eerste bericht van dit topic.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Is er een planning voor de dag gemaakt? Als ik zo naar dat lijstje kijk dan zijn dat klussen die verschillen in tijd en hebben deels danwel geheel een brug nodig. Wie gaat/wil dus welke klus doen en kan dat ook?
Ik heb even geen beeld hoe deze dag gaat verlopen. Kan hier een idee van gegeven worden.
Ik kom voornamelijk voor de “gezelligheid” en om te kijken.
Grtz
Ik heb even geen beeld hoe deze dag gaat verlopen. Kan hier een idee van gegeven worden.
Grtz
- Lar
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
claxonupgrade, verlichting upgrade, chiptuning 110@ ---> 133#, fis toevoeging gebruik. rechter portier?HansJan schreef: ↑06 okt 2019, 21:10@jensvos dat varieert. Remmen, olie, schokdempers, claxonupgrade, dempen van portieren, diverse overige upgrades, etc.
- HansJan
- Moderator
Er zijn 7 bruggen en de leden die de klus uitvoeren moeten grotendeels zelfredzaam zijn. Een ieder die zich in het aparte topuc heeft opgegeven, heeft de werkzaamheden benoemd. We hanteren het Legden-model: wie het eerst komt, het eerst maalt. Zoals het er nu naar uit ziet is er voldoende ruimte op en naast de brug.DED@2 schreef: ↑06 okt 2019, 21:43Is er een planning voor de dag gemaakt? Als ik zo naar dat lijstje kijk dan zijn dat klussen die verschillen in tijd en hebben deels danwel geheel een brug nodig. Wie gaat/wil dus welke klus doen en kan dat ook?
Grtz
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Handig om te weten is dat er bij de werkplekken kastjes zijn met gereedschap, steeksleutels, doppen en ratel, schroevendraaiers, tangen. Daarvoor dien je wel €10,- borg te betalen, dus wil daar gebruik van maken zorg dan dat je €10,- contant bij je hebt.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
potverdorie! Heeft iemand een slotje voor me wat in de achterklep zit?
Die van mij is stuk...
Mogelijk meenemen zondag??
Die van mij is stuk...
Mogelijk meenemen zondag??

betutteling is zinloos; passie is Goud
- HansJan
- Moderator
@Veertienmeizeventien soms moet je gewoon wachten op een geschenk uit de hemel.
Tot zondag!

Tot zondag!