Jaarkalender A2

Algemene discussie over de A2
Plaats reactie
jensvos
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

19 okt 2019, 23:33 1 x

Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af of er interesse is vanuit de Nederlandse A2 community voor een jaarkalender van Nederlandse A2’s (Belgen ook).

Ik weet dat meerdere A2 communities dit ook doen, alleen weet ik niet of er voor Nederlandse A2 eigenaren hier ook interesse voor hebben. Gaat net even wat makkelijker als het in NL gemaakt en verzonden wordt.

Ook belangrijk: hoeveel zijn jullie bereid ervoor te willen betalen als het daadwerkelijk geproduceerd wordt?
1.4 TDI | 75pk | 2003 | AMF | S-Line | Kobaltblauw Metallic | FIS | Trekhaak
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

20 okt 2019, 09:20 0 x

Oplage? Ja, met 50 kalenders worden de drukkosten hoog.

Ik kan wel 12 mooie foto's zelf printen en er een kalenderbalk onder zetten maar hoe krijg je de ring erop..
Nietjes boven en scheuren of de ringband.
Drukwerk is een groot risico, in januari 2019 kreeg ik er 5 van Russische Audi Club dus meer als A2...
Alle 12 modellen erop en die waren toen over gebleven en leuk cadeau....
Dit jaar doen ze niet meer, ze hadden er 500 laten drukken, te groot voor brievenbus (5cm) en
hoge drukkosten...

Zelf printen maar moet eerst de printer goed zijn en goed papier ingekocht worden.
Samen met 12 foto's zoeken en ik weet dat we beter een 2021 Kalender kunnen maken en in 2020 verkopen/ uitdelen.
Post NL maakt wel eens kreukels en vastgebonden bundels trek je ze krom.
Alleen op Meetings en wie heeft er een bind apparaat in huis?
Nietjes en scheuren wil ik liever niet.

Zowel het maken als verspreiden is veel werk en op een Meeting aan meerdere Club leden geven zodat we overal verkooppunten hebben, idee is leuk maar eerst moet mijn printer uit 2004 weer goed gereviseerd worden....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Peter_Maathuis
Moderator
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

20 okt 2019, 11:47 1 x

Bij 50 stuks kost een zelf ontworpen (13 foto's) kalender van 16 x 21 cm per stuk (gebonden met metalen ringband) nog geen € 12 (bron: Vistaprint).

Zelf maken kan natuurlijk ook. Je moet dan wel 13 foto's van 10x15 af laten drukken, de achterkant van elke foto van een maandkalender voorzien en de zaak inbinden. Dat zal zeker wat voordeliger uitpakken, maar daar zou ik niet aan beginnen, ook al heb ik een pons/inbind-apparaat voor plastic ringbanden. Een metalen ringband is mooier en steviger.
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid

20 okt 2019, 21:40 4 x

niet omdat ik het leuk vind om de rebel uit te hangen, maar om duidelijkheid te verschaffen:

Ik heb niks met "kalenders". Ik hang zo'n ding nooit op.

Ik kan maar duidelijk zijn.
betutteling is zinloos; passie is Goud
eekhoorntje

04 nov 2019, 10:24 0 x

Beste Penningmeester;

Is het mogelijk alle betalende Club leden een Kalender te sturen eind 2020?

Ik heb begin oktober 12 foto's upload, en 43 familie leden en buren krijgen vanuit Chinese post eind november mijn A6 kalender, ja iets kleinere maar bij Post NL kost de december zegel nu 82 cent.

Ik betaalde 43x €0,61 incl. porto en met naam + adres opdruk maar € 26,23
Als de Club kas voor onze betalende leden het toelaat voor september de 12 foto's insturen en betalen want gezien de Post NL tarieven en verdwijnen Sandd verwacht ik levertijden!

A5 formaat is ook mogelijk maar heeft grotere kreukel kans helaas!
Dat is groter dan andere enveloppen en hoe groter, hoe meer kreukels.
met 2 nietjes en gaatje een vouw kalender... en karton bieden ze helaas nog niet aan.

Lijkt me leuk voor alleen Clubleden...?
U houd dan nog €9,39 per Clublid over.

Voor 1 oktober besteld = voor Kerst bezorgd... mensen die laatste maanden lid worden jammer dan!
We lopen alleen een grote kans een klacht van Post NL te krijgen, die gaan van 87 naar 93 cent volgende jaar om post rendabel te maken en van die 61 cent uit China... zullen ze niet blij mee zijn!

Ik Spoor niet, ik rij A2! :joy:
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Bernard
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

04 nov 2019, 12:16 1 x

Leuk idee maar ik vind scheur kalender op de een of andere manier beterr klinken :mrgreen:
Peter_Maathuis
Moderator

04 nov 2019, 15:01 0 x

eekhoorntje schreef:
04 nov 2019, 10:24
Beste Penningmeester;

Is het mogelijk alle betalende Club leden een Kalender te sturen eind 2020?
...
Voor 1 oktober besteld = voor Kerst bezorgd
...
Alles is mogelijk en met de kalender voor 2021 zijn we in elk geval mooi op tijd... maar ik vind A6 wel erg klein. Laten we het idee wel vasthouden, kijken of het een maatje groter kan en in de loop van 2020 foto's gaan verzamelen / selecteren.
eekhoorntje

04 nov 2019, 15:03 0 x

Ietsje duurder maar ga jij dan samen met 14mei17 alle 366 pagina' s van iets leuks voorzien?

Dat past nauwelijks door de brievenbus... word krap!

Een meneer de Penningmeester..... Waarom geen A2 formaat of loopt de kas dan gelijk leeg?

De A6 is goedkoop en kreukelde niet... A5 ben ik de prijs vergeten... A4 word nog duurdere....
en ALV moet beslissen want zomaar iets doen... en dat dan elk jaar?

Dat word na goedkeuring een Kalender Commissie die Datum mag prikken! :mrgreen:

Ik heb deze gekozen omdat zelf printen leuk is, maar de Porto kosten hier Extreem hoog zijn... en volgende jaar nog erger!
Zal op ALV een meenemen van de Eek Hoorn Kalender.... maar weet niet of ze daar de prijzen gelijk houden....
jmkoole
Motortype: (nog) geen Audi A2

04 nov 2019, 20:10 1 x

Bedankt voor het aanbod, maar voor mij hoeft het niet. Ik houd er niet van om spijkers of schroeven in de muur te draaien en zet afspraken gewoon in m'n smartfoon...
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
Plaats reactie