stoelen!!

Zoek je A2 onderdelen ? Dit is het juiste forum.
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

22 dec 2019, 15:54 2 x

Oke, ik geef het toe: ik zit met een pilsje in mijn hand en heb niet gezocht op het forum.

Ik gooi het er gewoon uit: ik wil anders stoelen.

Het zijn net glijbanen en het ziet er uit alsof ik incontinent ben. nu ben ik dat ook maar ik wil niet dat je dat aan de stoelen kan zien.

Waar kan ik betere stoelen kopen? Ik gooi alles er uit: met stoelverwarming.

En: snel. Geen gezeik.

Hik...

Wie? Waar?
betutteling is zinloos; passie is Goud
jaapje
Audi A2 clublid
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

22 dec 2019, 16:53 3 x

Het begint denk ik met zoeken naar een A2 met sportstoelen , dan ga je daar even in proef zitten!
Als die stoelen je goed bevallen ben je snel klaar......( eBay.de of A2 dokter raadplegen).
Als die niet bevallen wordt het een lange weg van A3 stoelen passend maken of Recaro stoelen zoeken of nog iets anders wat erg duur wordt.
Maar stoelverwarming......dat is voor watjes!😀
Spits
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

22 dec 2019, 16:56 2 x

ff snel:

- A2 dokter
- Eenink (?)

Bij voorkeur stoelen bekleed met hondenlulleleer, laat minder vlekken achter.
Nadeel is de lucht, maar dan kan je zeggen dat ze van specifiek materiaal gemaakt zijn, maskeert je eigen lucht........ :mrgreen:
Mocht je toch van de geur af willen komen, er zitten hier azijnpissers genoeg, misschien zijn die bereid er een plasje over te doen :P . Als de vlek maar groot genoeg wordt, ziet het er ook egaal uit!

:innocent: Op Marktplaats wordt ook het 1 en ander aangeboden, en neem bovenstaande gerust met wat zout (maakt t zuur weer wat neutraal.... :mrgreen: ).
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
jmkoole
Motortype: (nog) geen Audi A2

22 dec 2019, 17:08 2 x

Zitten jullie allemaal aan het bier?
Stoelen in de A2 zullen nooit geweldig zitten. Voor mij zijn ze te kort, te smal en te hard, maar ja ik ben verwend en een watje... Desondanks blijf ik er op karakter gewoon in zitten. De A2 heeft meer voordelen dan nadelen zeg maar. Wil je betere stoelen? Koop een A8!
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
Spits

22 dec 2019, 17:35 1 x

jmkoole schreef:
22 dec 2019, 17:08
Neuh, zit veel teveel vocht in, als watje zijnde zit ik aan de wijn......... ;)
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid

22 dec 2019, 17:37 1 x

Spits schreef:
22 dec 2019, 16:56
ff snel:

- A2 dokter
- Eenink (?)

Bij voorkeur stoelen bekleed met hondenlulleleer, laat minder vlekken achter.
Nadeel is de lucht, maar dan kan je zeggen dat ze van specifiek materiaal gemaakt zijn, maskeert je eigen lucht........ :mrgreen:
Mocht je toch van de geur af willen komen, er zitten hier azijnpissers genoeg, misschien zijn die bereid er een plasje over te doen :P . Als de vlek maar groot genoeg wordt, ziet het er ook egaal uit!

:innocent: Op Marktplaats wordt ook het 1 en ander aangeboden, en neem bovenstaande gerust met wat zout (maakt t zuur weer wat neutraal.... :mrgreen: ).
ja, maar... ja, maar... :flushed:
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid

22 dec 2019, 17:40 1 x

ik zie, na enkele adviezen af van stoelverwarming. Ik ben namelijk een stoere bikkel die met zijn keiharde mannenbillen geen enkel e moeite heeft met min 30.

Maar ik glij van mijn stoel als ik haaks een bocht om ga met pak hem beet zei tante Greet, hij staat er voor, 120 KM/uur.

Hopelijk zijn sportstoelen dan geschikt. Ik ga geen A8 kopen.

Dak voor de warme adviezen.
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid

22 dec 2019, 17:42 1 x

jmkoole schreef:
22 dec 2019, 17:08
Ja, waar blijf je man! We zijn maar vast begonnen..
Spits

22 dec 2019, 17:45 1 x

Veertienmeizeventien schreef:
22 dec 2019, 17:40
ik zie, na enkele adviezen af van stoelverwarming. Ik ben namelijk een stoere bikkel die met zijn keiharde mannenbillen geen enkel e moeite heeft met min 30.

Maar ik glij van mijn stoel als ik haaks een bocht om ga met pak hem beet zei tante Greet, hij staat er voor, 120 KM/uur.

Hopelijk zijn sportstoelen dan geschikt. Ik ga geen A8 kopen.

Dak voor de warme adviezen.

Zonder dollen, het schijnt dat de A2 "sportstoelen" beter en comfortabeler zitten.
Zoek er zelf ook naar, maar of niet te vinden of de hoofdprijs ervoor vragen.
Eenink heeft een set sportstoelen staan op Marktplaats, maar mij iets te gortig aan de prijs. misschien wat voor jou?
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

22 dec 2019, 18:08 0 x

Schapenhoesje kopen, vlek weg en heet genoeg.

Verder heb ik al vele met sopje gedaan, en dan droog zuigen met de Nilfisk, dan zijn de meeste Bier recycling vlekken wel weg.

Zelf mooi Beige leder, Paarse Leder voor mijn dochter, schoonmoeder wilde zwarte en de Alcantara voor mijn broer, alleen mijn zoon wilde stof, anders schuift hij met dat te kleine kontje teveel.

Sportstoelen geprobeerd, vind het maar niets.
En bier drinken, gewoon Kordaat Radler en dan gewoon doorrijden!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Plaats reactie