Spits schreef: ↑22 dec 2019, 17:45Euh... tsja... hoe moet ik dat zeggen...Veertienmeizeventien schreef: ↑22 dec 2019, 17:40Eenink heeft een set sportstoelen staan op Marktplaats, maar mij iets te gortig aan de prijs. misschien wat voor jou?
Jan?
Ik sla even over...
stoelen!!
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
betutteling is zinloos; passie is Goud
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Veertienmeizeventien schreef: ↑22 dec 2019, 18:24Ohw,.......tja ik ken de beste man niet, of is ie wie wat waar ergens stout geweest?Spits schreef: ↑22 dec 2019, 17:45Euh... tsja... hoe moet ik dat zeggen...Veertienmeizeventien schreef: ↑22 dec 2019, 17:40Eenink heeft een set sportstoelen staan op Marktplaats, maar mij iets te gortig aan de prijs. misschien wat voor jou?
Jan?
Ik sla even over...
Z'n prijzen zijn voor mijn doen stevig, maar ja, ik ben dan ook maar gepeupel......en beter duur dan "niet te krijgen".....
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als Bart op een Meeting komt word dat even stoelen testen.....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Handelaar die een met Moter.... aanbied, dure diesel.... en ik heb deze Leder / Alcantara al en dat Het verschil is te zien in rug, 4 horizontale vlakken is Sport stoelen, 3 is gewone en vaak word die als sportstoel verkocht....
en Bart S....
Iedereen mag een Meeting organiseren dus bekend maar wat in OSS.... of omgeving.
Dan mag je thuis blijven met 0 km en mijn LPG koste niet zoveel.
en Bart S....
Iedereen mag een Meeting organiseren dus bekend maar wat in OSS.... of omgeving.
Dan mag je thuis blijven met 0 km en mijn LPG koste niet zoveel.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
🐿 je zit er een beetje naast! Het is geen leer met alcantara maar
Leer met de STOF “ Speed”, een supersterke zwarte stof.
En dat jij die combinatie hebt... daar gaat het niet om.
Het gaat in dit geval om het “zitten” van 17 mei!
Leer met de STOF “ Speed”, een supersterke zwarte stof.
En dat jij die combinatie hebt... daar gaat het niet om.
Het gaat in dit geval om het “zitten” van 17 mei!