Nina, wat heerlijk, een vrouw in ons midden (neem ik aan....) weest WELKOM!!
Wat je zelf kan doen is om te zien of in ieder geval de aircopomp zelf draait.
Er zit een soort van "breek" koppeling op de poulie van de aircopomp.
Dat houd in dat als de pomp teveel weerstand heeft er een verbreking tussen de poulie en pomp zelf ontstaat.
Als de pomp zelf niet draait, werkt het airco systeem dus ook niet.
Motorkappie eraf en (met een lamp, as 't donker is) kijken of het "hart" van de poulie meedraait (bij draaiende motor uiteraard). Draait ie niet mee dan is je poulie los, en hoogstwaarschijnlijk de pomp overleden.
Overigens houd je je handjes dicht bij je en in geen geval in of bij de buurt van de draaiende motor, want die heb je nog voor andere dingen nodig (die handjes dus, niet vergeten, heel belangrijk!)...... Ik zou een pappa, broer, of buurman of ander mannelijk geslacht wat in de buurt is inschakelen om dit te doen (die gasten hebben toch overal verstand van

).
Als je dit weet hoef je het airco systeem niet onnodig te laten vullen voor test doeleinden (scheelt Eurie's), kost je wel een pomp (hoop het niet voor je).
Over een "reset" zou ik ook wel wat willen weten.......... Misschien wil het knaagdier hier meer over vertellen. Ja, accupolen even loshalen misschien? Hmmm, misschien werkt het maar klinkt altijd als "ik wil nie weten wat er aan de hand is, maar ik hoop dat het probleem zo weg gaat en blijft".
Nah, en nu een paar leuke foto's van je........A2
Cheers, Menno.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.