Zou het niet weten heb de auto gekocht van een 65 jarige man die hem 8 jaar heeft gehad.Peter_Audi_A2 schreef: ↑30 dec 2019, 10:21Leuke auto, ziet er nog goed uit gezien de km-stand.
Die chroom-omlijsting om de onderste grille komt mij op 1 of andere manier heel bekend voor,
is de auto van een (andere) forummer geweest?
Even voorstellen
- Teunquattro
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ha Teun,
Iemand die zich aanmeld met naam, woonplaats en geboortedatum kan bij mij al niet meer stuk, met gestrekkt been een menig toevoegen over overheidsbeleid is ook stoer. Als ik scrol zie ik wel een hoerig rood interieur. Da’s toch niet van jou, neem ik aan? De km stand is daarentegen weer erg stoer. Welkom, man! Blijf posten!
Iemand die zich aanmeld met naam, woonplaats en geboortedatum kan bij mij al niet meer stuk, met gestrekkt been een menig toevoegen over overheidsbeleid is ook stoer. Als ik scrol zie ik wel een hoerig rood interieur. Da’s toch niet van jou, neem ik aan? De km stand is daarentegen weer erg stoer. Welkom, man! Blijf posten!
betutteling is zinloos; passie is Goud
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Bordeaux Rode leder en een Open Sky Systeem erin!
Dat is best mooie combinatie en niets mis mee.
Heb er zelf ook 1 in mijn A2 familie dus die Volvo 480, de oud ijzer prijs is net weer iets gestegen!
Dat is best mooie combinatie en niets mis mee.
Heb er zelf ook 1 in mijn A2 familie dus die Volvo 480, de oud ijzer prijs is net weer iets gestegen!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Teunquattro
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Dank uVeertienmeizeventien schreef: ↑30 dec 2019, 22:17Ha Teun,
Is dus wel van mij en mijn vriendin

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Kijk eens aan, dat is nog eens lef hebben! Hoge kilometerstand én een spetterend interieur. NoFear was ook een mooie forumnaam geweest
Welkom hier, mooie aanvulling!
Maak zeker gebruik van de aankooptips elders op het forum, wellicht kunnen die je helpen en behoeden voor de gangbare mankementen.
Heel veel plezier van de kogel en wellicht tot op een meeting in 2020!

Welkom hier, mooie aanvulling!

Maak zeker gebruik van de aankooptips elders op het forum, wellicht kunnen die je helpen en behoeden voor de gangbare mankementen.
Heel veel plezier van de kogel en wellicht tot op een meeting in 2020!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- FrankDercks
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ja, Peter_Audi_A2, die ondergrille heb je inderdaad ergens anders al eens gezien...
Mijn Audi A2 heb ik voorzien van zo'n grille.
Maar die rode stoelen heb ik dan weer niet...
Mijn Audi A2 heb ik voorzien van zo'n grille.
Maar die rode stoelen heb ik dan weer niet...

- Bijlagen
-
- IMG_20190405_180235600.jpg (2.25 MiB) 1986 keer bekeken
-
- IMG_20190315_153724102.jpg (1.6 MiB) 1986 keer bekeken