stoelen!!

Zoek je A2 onderdelen ? Dit is het juiste forum.
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

29 dec 2019, 17:47 1 x

Van Incontinentie glijbaan naar echte stoelen?

Ik zag in Schotland mooie lederen met Alcantara in midden staan, zwarte + achter ook dus complete set en die staat al 14 maanden te koop, niemand heeft interesse om tering eind te rijden maar vanuit IJmuiden en na aankomst naar hoge Noorden rijden via brede fietspaden, de bagger in voor elke tegen ligger dus... maar ik denk dat die voor ½ geld graag weg gaan, misschien nog minder!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

30 dec 2019, 22:06 2 x

Johan 3L schreef:
29 dec 2019, 11:20
jaapje schreef:
29 dec 2019, 10:51
En zo zijn we alweer afgedwaald van Wolverhampton ( midden Engeland) naar Schotland.....kan het dan nooit eens bij het onderwerp blijven? 🙈
Ja Jaapie, daar heb je een punt.
Ik heb nog even gekeken naar de beginvraag (dus de vraagsteller).
lees dat eens....
Ah! Dat is mijn territorium. Ik bedoel: of topic geneuzel. Nou: het kan mij niet snel genoeg te of topic zijn. Maar vorige keer begon er iemand over het weetje dat zitten het nieuwe roken was. Zijn baas had hem er op aangesproken en daarom moest hij ander werk zoek e. Heel vervelend want hij zat in de paardenvlees branche die het juist erg goed deed. Nu zit hier natuurlijk flink tegen de jaarwisseling aan verveelt zich suf. Het audia2 forum geeft dan de oplossing, nou, ik kan je vertellen dat de paardenvlees aandelen zich verplaatsen naar: jaja: Australië. Hij ging daar naartoe maar had een auto-ongeluk op zijn geweten en dan ben je nog niet jarig, daaro. Voeg daarbij het gegev dat hij een heftige geslachtsziekte opliep waarvan ik de details echt te of topic vond voor een topic over stoelen van een Audi A2. Maar het verhaal over de deur zonder slot omdat het Engels was, vond ik weer briljant net als het feit dat hij 2 keer het ruitje in moest tikken. Toen ik dat happend naar lucht tegen mijn vrouw vertelde merkte ik dat ze het helemaal niet op waarde inschatte. Of ik vertelde het niet goed. Enfin.. een ritje naar Schotland zit er niet in want mijn vrouw merkt niets slechts aan de stoelen. Nou, ik heb ook maar niets verteld over die geslachtsziekte. Ik ga nu even de reactie lezen op dit topic want ik wil graag lederen stoelen met goede ondersteuning. Voor niet al te veel geld.
betutteling is zinloos; passie is Goud
eekhoorntje

30 dec 2019, 23:21 0 x

Bingo.....

Ik heb ze van ooit L850,- voor €230,- gereserveerd,
Van Schotland naar Hoorn is 0Km rijden, hij rijd in AMF en die heeft Miles op teller!

Ja, hij zocht nog originele trekhaak en 17" 9 spaken velgen met banden, dus ik krijg de stoelen thuis bezorgd en nog geld toe!

Het bleek dat hij hier wel vaker komt werken en dus de weg prima weet.
Zal die velgen en trekhaak wel even monteren voor hem, dus helaas, je hebt iets te lang gewacht met kopen omdat ze sinds mei 2018 al online stonden!

Van 850 Pond naar €230,- en nog gratis bezorgen ook, ik spoor niet, ik rij A2!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
iKnijff
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

03 jan 2020, 06:10 1 x

Jullie lijken wel een stel vrouwen. (‘:
Diederick87
Motortype: Weet ik niet

03 jan 2020, 06:54 1 x

Veertienmeizeventien schreef:
30 dec 2019, 22:06
Johan 3L schreef:
29 dec 2019, 11:20
jaapje schreef:
29 dec 2019, 10:51
En zo zijn we alweer afgedwaald van Wolverhampton ( midden Engeland) naar Schotland.....kan het dan nooit eens bij het onderwerp blijven? 🙈
Ja Jaapie, daar heb je een punt.
Ik heb nog even gekeken naar de beginvraag (dus de vraagsteller).
lees dat eens....
Ah! Dat is mijn territorium. Ik bedoel: of topic geneuzel. Nou: het kan mij niet snel genoeg te of topic zijn. Maar vorige keer begon er iemand over het weetje dat zitten het nieuwe roken was. Zijn baas had hem er op aangesproken en daarom moest hij ander werk zoek e. Heel vervelend want hij zat in de paardenvlees branche die het juist erg goed deed. Nu zit hier natuurlijk flink tegen de jaarwisseling aan verveelt zich suf. Het audia2 forum geeft dan de oplossing, nou, ik kan je vertellen dat de paardenvlees aandelen zich verplaatsen naar: jaja: Australië. Hij ging daar naartoe maar had een auto-ongeluk op zijn geweten en dan ben je nog niet jarig, daaro. Voeg daarbij het gegev dat hij een heftige geslachtsziekte opliep waarvan ik de details echt te of topic vond voor een topic over stoelen van een Audi A2. Maar het verhaal over de deur zonder slot omdat het Engels was, vond ik weer briljant net als het feit dat hij 2 keer het ruitje in moest tikken. Toen ik dat happend naar lucht tegen mijn vrouw vertelde merkte ik dat ze het helemaal niet op waarde inschatte. Of ik vertelde het niet goed. Enfin.. een ritje naar Schotland zit er niet in want mijn vrouw merkt niets slechts aan de stoelen. Nou, ik heb ook maar niets verteld over die geslachtsziekte. Ik ga nu even de reactie lezen op dit topic want ik wil graag lederen stoelen met goede ondersteuning. Voor niet al te veel geld.

Haahah heerlijk dit! Kan hier van geniete cynisme druipt er aan alle kanten vanaf!

nu weer ontopic dan maar:D?
eekhoorntje

03 jan 2020, 08:50 0 x

Welkom D 87 maar we hebben een voorstel topic......

Daar even melden waarom je juist bij dit topic gekomen bent?
Had hier zeker niet op nieuwe forum leden voor de 1e keer gerekend.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 jan 2020, 09:42 1 x

Diederick87 schreef:
03 jan 2020, 06:54
Haahah heerlijk dit! Kan hier van geniete cynisme druipt er aan alle kanten vanaf!

nu weer ontopic dan maar:D?
Fijn dat je je als nieuwkomer al zo snel vermaakt @Diederick87! :thumbmin:

Je hebt één van de belangrijkste regels ook al begrepen, ga je ons nu verblijden met een voorstelronde zoals in de registratiemail verzocht? :)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Spits
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

04 jan 2020, 08:24 4 x

eekhoorntje schreef:
03 jan 2020, 08:50
Welkom D 87 maar we hebben een voorstel topic......

Daar even melden waarom je juist bij dit topic gekomen bent?
Had hier zeker niet op nieuwe forum leden voor de 1e keer gerekend.
En hoppa, weer één weggejaagd van het forum......
@Diederick87 vind het een leuk forum met een briljante post, hoezo zou hij daar niet op mogen reageren?
Is het niet beter dat @eekhoorntje voortaan als ballotage commissie gaat fungeren; iedereen die een account wil aanmaken moet eerst langs u zien te geraken........

Nogmaals (tevergeefs waarschijnlijk); onthaal "nieuwe" aanwas vriendelijk en laat ze welkom voelen. De Audi A2 verdwijnt sneller uit het straatbeeld dan je denkt, en om een attitude te geven helpt dit A2 forum en het bestaan ervan nou niet echt!

Sorry voor het wederom off topic gaan (maar dit moest ik even kwijt) @Veertienmeizeventien, maar dat kan jij wel aan denk ik zo..... ;)
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
ArcSissy
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

05 jan 2020, 21:00 2 x

Toch nog ff off-topic:
Spits schreef:
04 jan 2020, 08:24
eekhoorntje schreef:
03 jan 2020, 08:50
... dat @eekhoorntje voortaan als ballotage commissie ...

Liefst in geen enkele commissie ... of misschien toch een ballotage-topic
:flushed:
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
Plaats reactie