Mee eensch, ook dat er weer een A2 gered is........ Maar als ik de begin post lees, is de keuze voor deze creatieve (nood)oplossing een financiële afweging.DED@2 schreef: ↑06 jan 2020, 10:11@eekhoorntje ,
Ik heb geen idee meer waar je het over hebt. Ik denk dat meer dan de gemiddelde a2 bezitter wel 2x achter zijn oren krabt voordat hij de oplossingen kiest die jij maakt. Los van (on)kunde is het voor de apk niet meer of minder volgen van regelgeving. Dus of het de beste oplossing is kan men zich afvragen.
Persoonlijk heb ik vaak mijn bedenkingen bij jouw hersenspinsels, als ik ze al kan volgen.
Aan de andere kant heb je weer een a2 gered van de vergetelheid en dat is ook zeker wat waard!![]()
Hoe veilig zal deze A2 over een paar dagen/weken/maanden nog zijn? De APK kijkt naar minimale veiligheids eisen, waarop het voertuig op dat moment aan moet voldoen.
Autorijden is niet goedkoop, maar ik denk dat het verstandig is om te zorgen dat je auto het hele jaar in ieder geval aan de minimale eisen voldoet...... is het niet voor jezelf om veilig onderweg te zijn, dan wel voor je medeweggebruikers
Misschien wil de eigenaar van het voertuig er ook nog wat over zeggen? Gezien het om een mede forumlid gaat, zoals door meneer Eekhoorn gezegd.....