Fuseekogelhoes rechts
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als de kogel nog goed is, eraf halen en naar groothandel voor automaterialen fietsen voor dezelfde, neem er maar 4, Fusee en Stuur kogels kosten veel geld, rubbers nieuwe maar €1,38 bij Brezan per stuk, . wel op de maten letten.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- Trizone
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Nadeel van wonen op het "platteland" als ik de draagarm los haal (fusekogel zit er in geperst) kan ik niet rijden met de auto, en op het fietsje is geen optie, zo ver heb ik al zeker 30 jaar niet meer gefietst 
Vandaar dat ik het hier probeer, of iemand moet de maat weten... Dan ben ik eeuwig dankbaar.

Vandaar dat ik het hier probeer, of iemand moet de maat weten... Dan ben ik eeuwig dankbaar.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
1.2? Ik weet niet of die hetzelfde is als 1.4.....
gewoon 4 dezelfde vragen en halen, 1 ritje met droog weer, en dan schoonmaken en invetten....
1 voor de deur , wiel eraf, stuurkogel los en daar nieuwe erop zetten.... heb ik 1e keer ook gedaan....
Fusee is iets lastiger bij hun op de stoep.... 1 kogel is duurder dan 4 rubbers dus goed als je preventief doet en deze nog niet lek en vervuild was, eventueel gelijk juiste vet erbij vragen.
en nieuwe leden, we hebben een voorstel topic... komt link in jou mailbox.
gewoon 4 dezelfde vragen en halen, 1 ritje met droog weer, en dan schoonmaken en invetten....
1 voor de deur , wiel eraf, stuurkogel los en daar nieuwe erop zetten.... heb ik 1e keer ook gedaan....
Fusee is iets lastiger bij hun op de stoep.... 1 kogel is duurder dan 4 rubbers dus goed als je preventief doet en deze nog niet lek en vervuild was, eventueel gelijk juiste vet erbij vragen.
en nieuwe leden, we hebben een voorstel topic... komt link in jou mailbox.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?