Lar schreef: ↑08 feb 2020, 23:36
jmkoole schreef: ↑08 feb 2020, 23:32
Prachtig resultaat
Thnx @jmkoole ben gek op recyclen maar een nieuwe schakelaar is qua uren goedkoper. ;-)
Daar twijfel ik toch aan.... Naar de Dealer gaan, Aan magazijn meester vragen, bestel maar even, en week of zo wachten en ophalen, dat koste ook veel tijd!
Ze vragen ook Kenteken of Chassis nr want anders werkte het zoeksysteem niet.
Ik heb een aantal oude van 2000 en begin 2001 gered van de sloop, massief zwart plastic en die blijven mooi, Licht, Airco en Raam knoppen geplunderd en doe dat elke keer als ik een op leeftijd zie!
Helaas vermelden ze zelden of het de Softe Lak is of de echte eerste!
80% heeft deze prettiger aanvoelende Soft Lak, maar mijn Portemonnee denkt hier wel anders over!
Alleen zal ik toch aan 't werk moeten, wil in Beige Dashboard een Beige Lichtschakelaar proberen!
De stickers besteld en dan geen zwarte maar Beige spuiten.... maar nadat ik klaar ben wel 2K blanke lak erover maar niet de glans lak van de velgen, Mat!
Ik zou iedereen met Soft Lak dit willen adviseren, maar een spuitbus is erg groot en duur, Mat Blanc.2K.
Eventueel op een Meeting, sloop je Dashboard van Licht & Airco en bespuit deze?
€19,- incl BTW in Rotterdam en beperkt houdbaar, binnen 6 uren leeg maken!
Dat is nadeel van 2K lak, bewaren lukt niet na indrukken bodem en schudden, en voor 1 schakelaar word wel erg duur!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...